Hvad kan jeg lave af dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

TbCp

sillebille10 skriver:

Lav ovnstegte kartofler, steg snitzlerne, lav en svampe/løgsovs (måske har du noget madfløde eller mælk med jævning).

Mmm ja sådan nogle ovnstegte kartofler med krydderier på smager bare godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

bagger26

TbCp skriver:

Mmmm... ja gad egentlig ikke ud i det vejr, derfor håbede jeg at jeg kunne lave noget af det jeg har herhjemme

Nej det kan jeg godt se, men jeg sidder jo så også i sol og skyfri himmel, så det ville jo ikke være slemt

Du kan jo istedet for championsovsen, så bare steget dem på panden og så bruge dem som tilbehør til hjemmelavet pomfits og paneret skinkesnitzel..

Anmeld

8. september 2010

AWO

TbCp skriver:

Nøj det lyder ellers lækkert.... har ikke hytteost... men har da noget pikantost, måske det kan bruges

Pikantost kan bruges til alt!!  Så mon ikke? Og så er blandingen jo allerede krydret lidt, hvis du bruger osten..

Anmeld

8. september 2010

TbCp

bagger26 skriver:

Nej det kan jeg godt se, men jeg sidder jo så også i sol og skyfri himmel, så det ville jo ikke være slemt

Du kan jo istedet for championsovsen, så bare steget dem på panden og så bruge dem som tilbehør til hjemmelavet pomfits og paneret skinkesnitzel..

Det røve-blæser her

Men den champignonsovs trækker godt nok....

Anmeld

8. september 2010

TbCp

Anke skriver:

Pikantost kan bruges til alt!!  Så mon ikke? Og så er blandingen jo allerede krydret lidt, hvis du bruger osten..

Det tror jeg skal afprøves...

Anmeld

8. september 2010

bagger26

TbCp skriver:

Det røve-blæser her

Men den champignonsovs trækker godt nok....

øv det er også kedeligt... Men ja en god omgang championsovs er altså ikke ringe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.