Hvad kan jeg lave af dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.685 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. september 2010

TbCp

Jeg har skinkesnitzler, champignoner, forårsløg, kartofler....

Nogle ideer til hvordan jeg får en god gang aftensmad ud af dette????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Lotus86

Bland det hele sammen til en lækker gryderet.

Anmeld

8. september 2010

sofie85

TbCp skriver:

Jeg har skinkesnitzler, champignoner, forårsløg, kartofler....

Nogle ideer til hvordan jeg får en god gang aftensmad ud af dette????

kan du ikke lave snitzlerne i fad med snittede grøntsager til og få en god sovs ud af det og så evt ovnbagte kartofler til

Anmeld

8. september 2010

bagger26

Altså hvis det ikke skal slanke ligefrem.. Så ville lave nogle paneret skinkesnitzler, hjemmelavet pomfrits og en championsovs med fløde og lidt hvidløg.. Dog kræver det jo et smut til købmanden efter lidt fløde, men så kan du jo på samme til tage et broccolihoved med hjem så du har lidt grønt til også..

Anmeld

8. september 2010

sillebille10

Lav ovnstegte kartofler, steg snitzlerne, lav en svampe/løgsovs (måske har du noget madfløde eller mælk med jævning).

Anmeld

8. september 2010

AWO

Har du hytteost? Så kan du stege grøntsagerne let, blande dem med hytteost og krydderier, og så fylde schnitzlerne med blandingen (skær dem op på langs, luk evt. med kødnåle).

Schnitzlerne på panden, kartoflerne i en gryde, og så er der mad!

Anmeld

8. september 2010

TbCp

npn skriver:

Bland det hele sammen til en lækker gryderet.

Jeg elsker gryderet, men min mand gider desværre ikke spise det ... det må blive en dag han ikke er hjemme til aftensmad

Anmeld

8. september 2010

TbCp

sofie85 skriver:

kan du ikke lave snitzlerne i fad med snittede grøntsager til og få en god sovs ud af det og så evt ovnbagte kartofler til

Jo det var måske ingen dårlig ide

Anmeld

8. september 2010

TbCp

bagger26 skriver:

Altså hvis det ikke skal slanke ligefrem.. Så ville lave nogle paneret skinkesnitzler, hjemmelavet pomfrits og en championsovs med fløde og lidt hvidløg.. Dog kræver det jo et smut til købmanden efter lidt fløde, men så kan du jo på samme til tage et broccolihoved med hjem så du har lidt grønt til også..

Mmmm... ja gad egentlig ikke ud i det vejr, derfor håbede jeg at jeg kunne lave noget af det jeg har herhjemme

Anmeld

8. september 2010

TbCp

Anke skriver:

Har du hytteost? Så kan du stege grøntsagerne let, blande dem med hytteost og krydderier, og så fylde schnitzlerne med blandingen (skær dem op på langs, luk evt. med kødnåle).

Schnitzlerne på panden, kartoflerne i en gryde, og så er der mad!

Nøj det lyder ellers lækkert.... har ikke hytteost... men har da noget pikantost, måske det kan bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.