Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har skinkesnitzler, champignoner, forårsløg, kartofler....
Nogle ideer til hvordan jeg får en god gang aftensmad ud af dette????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Jeg har skinkesnitzler, champignoner, forårsløg, kartofler.... Nogle ideer til hvordan jeg får en god gang aftensmad ud af dette????
kan du ikke lave snitzlerne i fad med snittede grøntsager til og få en god sovs ud af det og så evt ovnbagte kartofler til
Altså hvis det ikke skal slanke ligefrem.. Så ville lave nogle paneret skinkesnitzler, hjemmelavet pomfrits og en championsovs med fløde og lidt hvidløg.. Dog kræver det jo et smut til købmanden efter lidt fløde, men så kan du jo på samme til tage et broccolihoved med hjem så du har lidt grønt til også..
Lav ovnstegte kartofler, steg snitzlerne, lav en svampe/løgsovs (måske har du noget madfløde eller mælk med jævning).
Har du hytteost? Så kan du stege grøntsagerne let, blande dem med hytteost og krydderier, og så fylde schnitzlerne med blandingen (skær dem op på langs, luk evt. med kødnåle).
Schnitzlerne på panden, kartoflerne i en gryde, og så er der mad!
npn skriver: Bland det hele sammen til en lækker gryderet.
Bland det hele sammen til en lækker gryderet.
Jeg elsker gryderet, men min mand gider desværre ikke spise det ... det må blive en dag han ikke er hjemme til aftensmad
sofie85 skriver: kan du ikke lave snitzlerne i fad med snittede grøntsager til og få en god sovs ud af det og så evt ovnbagte kartofler til
Jo det var måske ingen dårlig ide
bagger26 skriver: Altså hvis det ikke skal slanke ligefrem.. Så ville lave nogle paneret skinkesnitzler, hjemmelavet pomfrits og en championsovs med fløde og lidt hvidløg.. Dog kræver det jo et smut til købmanden efter lidt fløde, men så kan du jo på samme til tage et broccolihoved med hjem så du har lidt grønt til også..
Mmmm... ja gad egentlig ikke ud i det vejr, derfor håbede jeg at jeg kunne lave noget af det jeg har herhjemme
Anke skriver: Har du hytteost? Så kan du stege grøntsagerne let, blande dem med hytteost og krydderier, og så fylde schnitzlerne med blandingen (skær dem op på langs, luk evt. med kødnåle). Schnitzlerne på panden, kartoflerne i en gryde, og så er der mad!
Nøj det lyder ellers lækkert.... har ikke hytteost... men har da noget pikantost, måske det kan bruges
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128