Svigermødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Orkide86

Mariekjellerup skriver:

ja følte mig virkelig som en dårlig mor igår.. sådan burde det jo ikke være..

Ja det kan hun bare ikke være bekendt og man er bare så sårbar når man lige er blevet mor.. Jeg græd over det mindste de første 3 uger..

har du prøvet at snakke med kæresten om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Mariekjellerup

Mirjam123 skriver:

Ja det kan hun bare ikke være bekendt og man er bare så sårbar når man lige er blevet mor.. Jeg græd over det mindste de første 3 uger..

har du prøvet at snakke med kæresten om det?

ja man er virkelig sårbar.. ja han kunne slet ikke forstå mig, sagde til ham at jeg var skide ligeglad med om han kunne forstå mig, han skulle bare være der for mig ligemeget hvad.

Anmeld

8. september 2010

Orkide86

Mariekjellerup skriver:

ja man er virkelig sårbar.. ja han kunne slet ikke forstå mig, sagde til ham at jeg var skide ligeglad med om han kunne forstå mig, han skulle bare være der for mig ligemeget hvad.

Ja det skal han nemlig er ked af det er sådan, kender ikke til det da jeg er meget glad for min svigermor.

Men kunne lige forestille mig hvor ked af det jeg ville blir hvis nogen tog Natasja ud af hænderne af mig og troede de var bedere til passe mit barn føler med dig..

Anmeld

8. september 2010

Maalene

Mariekjellerup skriver:

nej sagde desværre ikke noget til hende var så sur og ked at jeg rystede så jeg gik uden for.. så hun viste godt at det gik over mine grænser.. fortryder også hvorfor jeg ikke sagde noget til hende..

Kunne godt forestille mig man bare bliver helt overrumplet og chokeret, så man slet ikke ved hvad man skal sige...

Men så er du forberedt til næste gang, hvis det skulle ske igen

Anmeld

8. september 2010

Mariekjellerup

Mirjam123 skriver:

Ja det skal han nemlig er ked af det er sådan, kender ikke til det da jeg er meget glad for min svigermor.

Men kunne lige forestille mig hvor ked af det jeg ville blir hvis nogen tog Natasja ud af hænderne af mig og troede de var bedere til passe mit barn føler med dig..

har også altid været super glad for min svigermor, hun var endda med til fødslen, men efter den bette er kommet til verden føler jeg at hun vil overtag.. altså hver gang jeg er igang med at trøste min datter, kommer den der med at det er bare en bøvs. og min datter får flaske og min svigermor mente at 8 måltider var for meget, hun skulle kun have 5-6, og min sp sagde til mig at det var alt for lidt, 8-9 gange når de var så små, da man ikke kan styre deres måltider endnu..

Anmeld

8. september 2010

Mariekjellerup

Maalene skriver:

Kunne godt forestille mig man bare bliver helt overrumplet og chokeret, så man slet ikke ved hvad man skal sige...

Men så er du forberedt til næste gang, hvis det skulle ske igen

Ja man bliver helt slået ud af den.. men nu ved jeg til næste gang..

Anmeld

8. september 2010

Orkide86

Mariekjellerup skriver:

har også altid været super glad for min svigermor, hun var endda med til fødslen, men efter den bette er kommet til verden føler jeg at hun vil overtag.. altså hver gang jeg er igang med at trøste min datter, kommer den der med at det er bare en bøvs. og min datter får flaske og min svigermor mente at 8 måltider var for meget, hun skulle kun have 5-6, og min sp sagde til mig at det var alt for lidt, 8-9 gange når de var så små, da man ikke kan styre deres måltider endnu..

hun må forstå at sp ved mere end hende.. da Natasja var lille fik hun os ca 8 gange om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.