Navlepiercing !?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Magsen

Nanna444 skriver:

Hej

Jeg tog også min navlepiercing ud da jeg ventede mig - simpelthen fordi min navle blev så stor at der næsten ikke længere var plads til staven. Men også pga strækmærkerne  Jeg havde så tænkt mig at tage den i igen efter graviditeten, men min navle er bare ikke den samme som før....ej hvor øv! Så det ser altså ikke så pænt ud med den i mere, så jeg har valgt at droppe den

Knus

ej hvor ærgeligt .. min popper også ud men ikke sååå meget håber den bliver den samme igen efter :b hehe

- knus igen <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Magsen

Tjuls skriver:

Så burde det også at være muligt at få den i igen efter fødslen :-)

Jeg havde to i navlen..

Jeg havde så også 8 intimpiercinger, men det er jo en anden sag

det håber jeg virkelig !! vil så gerne undgå de store ar heh.

nåårh okej, årh så havde du da mange :p hehe

Anmeld

8. september 2010

Diana...

Maggieh skriver:

jeg har haft min i ca 5-6 år så det viiiiirkelig underligt at se sin mave uden piercing men jeg er sku egentlig også ligeglad med om jeg har den eller ej det bar det at allerede nu kan jeg se hvor grimt det er når den ikke er i det bliver jo et kæmpe ar det er det jeg gerne vil undgå (: heh

men nej har slet ikke taget den ud, hverken til læge, jordmoder eller scanning ?

mange tak for det :* er allerede glad for det, det dejligt der endelig er så mange der gider at snakke om det samme som mig hehe

Ej jeg fik at vide at jeg skulle tage min ud under scanningerne for den kunne ødelægge scanneren. Jeg har haft min i i 10 år men jeg lagde slet ikke mærke til den ikke var der mere nok fordi jeg heller ikke lagde mærke til den var der haha. 

Godt du allerede er glad for siden. 

Knus Diana

Anmeld

8. september 2010

Tjuls

Maggieh skriver:

det håber jeg virkelig !! vil så gerne undgå de store ar heh.

nåårh okej, årh så havde du da mange :p hehe

Hvis du ikke sætter den i igen, så bliver hullerne mindre synlige med tiden.. Så det er ikke fordi der kommer store ar, men det vil selvfølgelig kunne ses..

Jeg har efter jeg har taget mine kind piercinger ud, fået små synlige huller.. Men folk tror bare det er smilehuller, så det er til at overleve ^^

Anmeld

8. september 2010

Diana...

Tjuls skriver:

Så burde det også at være muligt at få den i igen efter fødslen :-)

Jeg havde to i navlen..

Jeg havde så også 8 intimpiercinger, men det er jo en anden sag

Det var mange  Hvad gjorde du med dem? Dem var du vel også nød til at tage ud? 

Anmeld

8. september 2010

Magsen

Diana... skriver:

Ej jeg fik at vide at jeg skulle tage min ud under scanningerne for den kunne ødelægge scanneren. Jeg har haft min i i 10 år men jeg lagde slet ikke mærke til den ikke var der mere nok fordi jeg heller ikke lagde mærke til den var der haha.

Godt du allerede er glad for siden.

Knus Diana

ja, det havde jeg også hørt, spurgte også om jeg sku tage den ud da jeg var i scanneren men de sagde bare nejnej .. såe :b heh

<3

Anmeld

8. september 2010

Magsen

Tjuls skriver:

Hvis du ikke sætter den i igen, så bliver hullerne mindre synlige med tiden.. Så det er ikke fordi der kommer store ar, men det vil selvfølgelig kunne ses..

Jeg har efter jeg har taget mine kind piercinger ud, fået små synlige huller.. Men folk tror bare det er smilehuller, så det er til at overleve ^^

ja self. men så vil jeg hellere have en piercing i hehe.

- årh det var da meget godt :b heh

Anmeld

8. september 2010

Tjuls

Diana... skriver:

Det var mange  Hvad gjorde du med dem? Dem var du vel også nød til at tage ud? 

Jae det var en del..

Well dem i brysterne tog jeg også ud da jeg var omkring halvvejs, og det begyndte at spænde og gøre lidt nas.  Så de blev lavet igen da de kunne.

De sidste 6 (Forneden) tog vi ud da der var omkring 2 mdr tilbage. Men så fik jeg tid til PKS, så de kom i igen.. Næsten uden problemer.. Prinsessen var ikke så lige til.

Så man kan ikke sige der var de store problemer. Fødte i AKS (da han ville ud før PKS og det gik lidt skidt) og der fik de lov at blive i.

Anmeld

8. september 2010

Tjuls

Maggieh skriver:

ja self. men så vil jeg hellere have en piercing i hehe.

- årh det var da meget godt :b heh

Imo så ser det også bedre ud med en piercing.. Men nu har jeg haft snart overalt, men de fleste er kommet ud.. (Kun 8 tilbage). Så jeg har huller her og der, men det vidste jeg da jeg gik ind til det, så gør mig intet.. Og kan faktisk lide mine smilehuller ^^

Anmeld

8. september 2010

Magsen

Tjuls skriver:

Imo så ser det også bedre ud med en piercing.. Men nu har jeg haft snart overalt, men de fleste er kommet ud.. (Kun 8 tilbage). Så jeg har huller her og der, men det vidste jeg da jeg gik ind til det, så gør mig intet.. Og kan faktisk lide mine smilehuller ^^

heh ja tror jeg også.

ja da det også noget andet hehe. jeg tænkte at nu fik jeg en piercing og den sku sku egentlig bare være i til jeg blev gammel eller noget heh.

Det da meget godt kan ikke sige så meget for har jo ikke set dem men det lyder da meget sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.