Navlepiercing !?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Magsen

Jeg er kommet 33+2 idag og har for lidt over en uge siden taget min navlepiercing ud pga. at den gir strækmærker.. men tænker så er der nogen af jer der er kommet lige så langt eller længere der stadig har den i? eller om der er nogen der har taget den ud og fået den i igen efter?? Håber i har nogle svar <3

(eller kender nogen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Diana...

Jeg tog min ud til min NF scanning da jeg ventet Lucas og fik den ikke i. Jeg havde faktisk glemt jeg havde den og kom kun i tanke om det når folk nævnte det for mig så for mig betød den intet mere, det gjorde den da jeg var yngre men nu er det en total lige gyldig ting og jeg fortryder jeg fik den for hold da op hvor er min navle grim nu hi hi. Har du så taget den ud og i til alle scanningerne? 

Anmeld

8. september 2010

Diana...

Og velkommen til siden kan se du er helt ny. Håber du bliver glad for at være her 

Anmeld

8. september 2010

Maggieh skriver:

Jeg er kommet 33+2 idag og har for lidt over en uge siden taget min navlepiercing ud pga. at den gir strækmærker.. men tænker så er der nogen af jer der er kommet lige så langt eller længere der stadig har den i? eller om der er nogen der har taget den ud og fået den i igen efter?? Håber i har nogle svar <3

(eller kender nogen)

Hejsa!

Jeg tog den ud da navlen begyndte at strutte udad!

Jeg puttede den så lige hurtigt i, ca en gang omugen eller hver 14. dag, og har den nu i igen, efter jeg har født!

Jeg fik et strækmærke på hudflappen, men det kan man ik se nu..

Og grunden til at man kan få strkmærker der, er fordi det jo egebtligt er et ar, og der kan huden ik gi sig!

Anmeld

8. september 2010

Tjuls

Jeg tog min ud da jeg var halvvejs.. Da den kunne kom i igen, så kom den i.. Ingen problemer der.. Men havde så også haft den omkring 10 år der..

Den anden.. Jeg har altid haft et problem med den groede ud, og begyndte også at sprække lidt der .. Altså hullet blev helt udvidet, så den droppede jeg at sætte i igen..

Anmeld

8. september 2010

Nanna444

Maggieh skriver:

(eller kender nogen)

Hej

Jeg tog også min navlepiercing ud da jeg ventede mig - simpelthen fordi min navle blev så stor at der næsten ikke længere var plads til staven. Men også pga strækmærkerne  Jeg havde så tænkt mig at tage den i igen efter graviditeten, men min navle er bare ikke den samme som før....ej hvor øv! Så det ser altså ikke så pænt ud med den i mere, så jeg har valgt at droppe den

Knus

Anmeld

8. september 2010

Magsen

Diana... skriver:

Jeg tog min ud til min NF scanning da jeg ventet Lucas og fik den ikke i. Jeg havde faktisk glemt jeg havde den og kom kun i tanke om det når folk nævnte det for mig så for mig betød den intet mere, det gjorde den da jeg var yngre men nu er det en total lige gyldig ting og jeg fortryder jeg fik den for hold da op hvor er min navle grim nu hi hi. Har du så taget den ud og i til alle scanningerne?

jeg har haft min i ca 5-6 år så det viiiiirkelig underligt at se sin mave uden piercing men jeg er sku egentlig også ligeglad med om jeg har den eller ej det bar det at allerede nu kan jeg se hvor grimt det er når den ikke er i det bliver jo et kæmpe ar det er det jeg gerne vil undgå (: heh

men nej har slet ikke taget den ud, hverken til læge, jordmoder eller scanning ?

mange tak for det :* er allerede glad for det, det dejligt der endelig er så mange der gider at snakke om det samme som mig hehe

Anmeld

8. september 2010

Magsen

Tilmeldt skriver:

Hejsa!

Jeg tog den ud da navlen begyndte at strutte udad!

Jeg puttede den så lige hurtigt i, ca en gang omugen eller hver 14. dag, og har den nu i igen, efter jeg har født!

Jeg fik et strækmærke på hudflappen, men det kan man ik se nu..

Og grunden til at man kan få strkmærker der, er fordi det jo egebtligt er et ar, og der kan huden ik gi sig!

jeg prøvede nemlig også at putte den i igår og det ku den så godt. men ej det vil jeg også prøve at gøre, tak for ideen heh

- ja det jo rigtigt nok (:

Anmeld

8. september 2010

Magsen

Tjuls skriver:

Jeg tog min ud da jeg var halvvejs.. Da den kunne kom i igen, så kom den i.. Ingen problemer der.. Men havde så også haft den omkring 10 år der..

Den anden.. Jeg har altid haft et problem med den groede ud, og begyndte også at sprække lidt der .. Altså hullet blev helt udvidet, så den droppede jeg at sætte i igen..

jaa okej. jeg har så haft min 5-6 år ..

hvilken anden? :i

Anmeld

8. september 2010

Tjuls

Maggieh skriver:

jaa okej. jeg har så haft min 5-6 år ..

hvilken anden? :i

Så burde det også at være muligt at få den i igen efter fødslen :-)

Jeg havde to i navlen..

Jeg havde så også 8 intimpiercinger, men det er jo en anden sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.