Baby- vs juniordyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

SarahAa

Baagøe skriver:

Laura er 10 mdr. og bruger stadig sin babydyne. Hun er 75 cm, så ingen problemer her. Du må have en meget lang baby siden den allerede er for lille...

Det er nu ikke længden på hende jeg synes er for stor Men hun sparker den bare så nemt af osv, og det kunne være det hjalp med en juniordyne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

SarahAa

Karo skriver:

Vi rykkede Marcus over i en junior dyne lege inden han blev 1 år.

Men hvis du syndes den er for lille, så er det da bare om at finde juniordynen frem

Ja tror også jeg må prøve den af

Anmeld

8. september 2010

Frk. Himmelblå

Synes, de skal kunne sætte sig op selv, før man giver dem den store dyne. Så får de den ikke så let over hovedet og sådan.

Hilsen en lidt pylret mor

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

SeptemberBaby skriver:

Synes, de skal kunne sætte sig op selv, før man giver dem den store dyne. Så får de den ikke så let over hovedet og sådan.

Hilsen en lidt pylret mor

hvordan skulle de kunne få den over hovedet? :s

har jeg aldrig oplevet med mine børn.

jeg ligger altid dynen under begge arme på vores søn.

aldrig er den kommet nogle anden vej end ned i fodenden.

hilsen, en mor som aldrig har været pyldret

Anmeld

8. september 2010

Frk. Himmelblå

NatasjaL skriver:

hvordan skulle de kunne få den over hovedet? :s

har jeg aldrig oplevet med mine børn.

jeg ligger altid dynen under begge arme på vores søn.

aldrig er den kommet nogle anden vej end ned i fodenden.

hilsen, en mor som aldrig har været pyldret

Min datter sparkede altid (tidligere) dynen den anden vej. Lige op i ansigtet på sig selv  Men hun er også en vild bavian, - især i lige før hun falder i søvn. Nu er det ikke noget problem - hun er næsten et år, og man kan slet ikke styre noget som helst længere, hehe.

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

SeptemberBaby skriver:

Min datter sparkede altid (tidligere) dynen den anden vej. Lige op i ansigtet på sig selv  Men hun er også en vild bavian, - især i lige før hun falder i søvn. Nu er det ikke noget problem - hun er næsten et år, og man kan slet ikke styre noget som helst længere, hehe.

hehe.

vores søn skal vi altid ind og give dyne på når han er faldt i søvn

Anmeld

8. september 2010

vingummibamse

Noah var 6 måneder.. og det var af samme grund som mange af de andre skriver.. han begyndte at sparke den af..

Anmeld

9. september 2010

LC

Min datter skiftede til Junior dyne da hun var 2måneder og rykkede fra vuggen i vores soveværelse til tremmesengen i sit eget værelse, fordi hun sparkede sin babydyne af i tremmesenge gik vi over til junior dynen, og det har fungeret super godt.

Hun har stadig baby dyne i barnevognen..

Anmeld

9. september 2010

thildemus

SarahAa skriver:

Det er nu ikke længden på hende jeg synes er for stor Men hun sparker den bare så nemt af osv, og det kunne være det hjalp med en juniordyne!

Min sundhedsplejeske sagde, at man ikke måtte skifte til juniordyne før de også kan sparke den af. Hun sagde at det var livsfarligt at give små børn en for tung dyne og man i hovedregel først måtte skifte efter 1 år. Grunden er, at små børn ikke selv kan varmeregulere kroppen, den eneste måde de kan få det køligere af ved eksempelvis feber eller overophedede rum var ved at sparke dynen af.

Anmeld

9. september 2010

sarahb

da han blev 1 år. Der fik han den vi ønskede os og så brugte han den fra den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.