Baby- vs juniordyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. september 2010

SarahAa

Min datter er 6mdr, og synes hun er ved at være lidt stor til sin babydyne. Men kan heller ikke finde ud af om hun er stor nok til juniordyne. Hihi.

Hvornår skiftede i baby- til juniordyne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Karo

Vi rykkede Marcus over i en junior dyne lege inden han blev 1 år.

Men hvis du syndes den er for lille, så er det da bare om at finde juniordynen frem

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

SarahAa skriver:

Min datter er 6mdr, og synes hun er ved at være lidt stor til sin babydyne. Men kan heller ikke finde ud af om hun er stor nok til juniordyne. Hihi.

Hvornår skiftede i baby- til juniordyne?

min datter er 6 mrd, hun har stadig baby dyne, men det vare ikke længe før hun skal ha en junior

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Nikoline elsker sin baby dyne... nu er hun 21 mdr og hun bruger den endnu... hun kommer simpelthen op at slås med juniordynen...

Anmeld

8. september 2010

LinLin

Tror han var tæt på 1½ år...

Anmeld

8. september 2010

Findusinde

Da Laura røg ud af liften da hun var 4 mrd gammel og over i sin tremmeseng. Hun er simpelthen ikke ordentlig varm med en babydyne i sengen.. Hun bruger den stadig i barnevognen...

Anmeld

8. september 2010

Dictes mor

Dicte bruger sin junior dyne i tremmesengen (baby-dynen bliver sparket af) og så bruger hun sin babydyne i barnevognen. Jeg skal dog snart ud og have købt en juniorvinterdyne, for jeg har kun en sommerversion, og det bliver nok snart for koldt, nu da sommeren ser ud til at være slut.

Anmeld

8. september 2010

Pige2009

Laura er 10 mdr. og bruger stadig sin babydyne. Hun er 75 cm, så ingen problemer her. Du må have en meget lang baby siden den allerede er for lille...

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

bassemanden er 3 måneder og bruger junior dyne, da baby dynen bliver sparket af men storesøster var 6 måneder.

Anmeld

8. september 2010

Mathilde

Celina er næsten lige begyndt at bruge sin juniordyne og hun er snart 14mdr... Men nu har det jo også været sommer og varmt og hun har tit lagt uden dyne, fordi hun havde det alt for varmt... Så derfor var det ikke nødvendigt med juniordyne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.