Bummelumkort:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Valle81 skriver:

Ja de er gode - jeg køber sådan lidt af hvert alt after hvor jeg lige er, Fakta, Rema - de er super gode- og Aldi:0)

Til Mathilde brugte vi altid Libero - lige fra hun blev født, til hun smed bleen. Dem havde vi bare rigtig gode erfaringer med, så vi fortsatte.

Denne gang har flere anbefalet Aldi's bleer, så jeg tænkte; Nå, ja - det skal da prøves, også er de jo også billige! Men Frederikke har simpelthen haft ild rød numse siden vi startede med at bruge dem - i starten tænkte jeg at det sikkert var cremen, men da vi skiftede creme og det fortsatte, har jeg nu købt en kasse med Libero bleer. Hun har haft Libero bleer på i 3 dage idag, og numsens farve ser bare HELT anderledes ud nu. Den er stadig lidt rødlig, men slet ikke i stil med før.

Måske har jeg bare et barn der ikke kan tåle Aldi's bleer?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Mor til L&S

En pakke ble koster 55 kr og du får den 4. gratis..

I blepakke nr 3 er der 33 bleer i en pakke

Så 132 bleer for 165 kr...

Ved ikke hvad en storkøbs pakke i bilka koster og hvor mange bleer er der i???

Men så kan vi da finde ud af hvad der er billigst for os som bruger libero - Vi skal jo spare hvor vi kan

Anmeld

8. september 2010

Tullebobs

Rollo skriver:

En pakke ble koster 55 kr og du får den 4. gratis..

I blepakke nr 3 er der 33 bleer i en pakke

Så 132 bleer for 165 kr...

Ved ikke hvad en storkøbs pakke i bilka koster og hvor mange bleer er der i???

Men så kan vi da finde ud af hvad der er billigst for os som bruger libero - Vi skal jo spare hvor vi kan

I bilka koster en pakke med 3*68 liberobleer str 3: 257kr  = 1,25 kr pr. ble. (Sommetider fx til deres fødselsdag fås de endnu billigere: 237 kr).

I dit priseksempel 132 bleer for 165 kr giver det samme stykpris, nemlig 1,25 kr

Anmeld

8. september 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

ÆLSKER simpelthen den KIWI  minipris reklame - så det første gang i går og måtte grine:0)

Få hver 4 pakke liberobleer gratis - få et bummelumkort ved kassen:0)

Den er bare så sød:0)

Elsker også kiwi... vi benytter os af det... rigtigt tit...

Anmeld

8. september 2010

Nadia&Daniel

Jeg sidder altid og tæller med - min kæreste griner sådan af mig

Anmeld

8. september 2010

Mor til L&S

Tullebobs skriver:

I bilka koster en pakke med 3*68 liberobleer str 3: 257kr  = 1,25 kr pr. ble. (Sommetider fx til deres fødselsdag fås de endnu billigere: 237 kr).

I dit priseksempel 132 bleer for 165 kr giver det samme stykpris, nemlig 1,25 kr

Jamen så er det jo det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.