Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ÆLSKER simpelthen den KIWI minipris reklame - så det første gang i går og måtte grine:0)
Få hver 4 pakke liberobleer gratis - få et bummelumkort ved kassen:0)
Den er bare så sød:0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kunne heller ikke lade vær med at smile da jeg så den første gang
jep man sparer bare ikke rigtig det vilde på længere sigt, har regnet på det. men sjov reklame ja.
Valle81 skriver: ÆLSKER simpelthen den KIWI minipris reklame - så det første gang i går og måtte grine:0) Få hver 4 pakke liberobleer gratis - få et bummelumkort ved kassen:0) Den er bare så sød:0)
Ha ha den lyder sød - dog har jeg aldrig selv set den...hmmm.
Hvor er det henne man kan få 4 pakker libero bleer gratis???
Mathildesmor skriver: Ha ha den lyder sød - dog har jeg aldrig selv set den...hmmm. Hvor er det henne man kan få 4 pakker libero bleer gratis???
Det er i noget der hedder KIWI minipris - vi har vist ikke lige i Viborg - men mon ikke det kommer snart - de reklamerer helt vildt:0)
Det er hver 4. pakke man får gratis:0)
Maise skriver: jep man sparer bare ikke rigtig det vilde på længere sigt, har regnet på det. men sjov reklame ja.
Nej jeg tror også at Bilka osv er billligere i deres stor køb:0)
Nu køber jeg faktisk ikke Libero men synes baer den var så sjov:0)
Valle81 skriver: Nej jeg tror også at Bilka osv er billligere i deres stor køb:0) Nu køber jeg faktisk ikke Libero men synes baer den var så sjov:0)
ja præcis. jeg køber vibelle fra aldi-drøn gode.
Vi har et bummelum kort, mine forældre fik et til os da de kun handler i Kiwi - så det er egentlig mest dem der bruger det hehe Vi handler også selv mest i Bilka ..
Maise skriver: ja præcis. jeg køber vibelle fra aldi-drøn gode.
Ja de er gode - jeg køber sådan lidt af hvert alt after hvor jeg lige er, Fakta, Rema - de er super gode- og Aldi:0)
det kan slet ikke betale sig vil jeg lige sige..
for de libero pakker er ikke særlig store.. så det kan meget bedre betale sig at købe 3 pakker af de store i bilka..
men ja reklamen er utrolig sød..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128