HJÆLP lige nu - barn syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

baby2010

Åh tusind tak for alle jeres kloge svar! Jeg kender bare INGEN som har erfaringer med syge børn (i nyere tid - de gamle siger jo bare "stik sutten i brændevinen osv. - det kan man jo ikke bruge til noget!), så jeg er helt på herrens mark tit...

Han er 6 måneder nu. Virker ikke varm overhovedet, men ser så lille og bleg ud  Vi valgte at flytte hans seng ind i hans værelse i dag - GAB en kedelig timing...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

baby2010

Kirle skriver:

Kan du ikke amme ham mens han sover? Det ville jeg gøre, måske lige checke om han søger efter bryst med fingeren med mælk på. Og stakkels dreng dog. Håber han snart bliver rask

Jeg tror i første omgang jeg lader ham sove... Men jeg burde nok amme i et væk, for at forbrænde kalorier - var på café med manden i dag og fik nachos og en romkugle - nej nej neeeej! Men hvor var det skønt 

Anmeld

7. september 2010

Mor-til-asta-09

baby2010 skriver:

Kære kloge kvinder!

Alfred har nok spist noget han ikke kunne tåle (tror jeg) - muligvis noget solbær/abrikos mos jeg lavede eller også var det de friske hindbær han smagte på...

Han kastede op og skreg og græd i 2 timer.  Nu har han sovet i 2 timer, men har jo nærmest ikke spist siden kl. 14 i eftermiddags 

Skal jeg samle ham op og amme ham, så han får noget mad, eller skal jeg lade ham sove til han vågner?

Tusind tak på forhånd for jeres hjælp!

Julie

jeg ville nok lade ham sove, han skal nok vågne når han er sulten igen.. som du selv siger har han nok spist noget han ikke helt kunne tåle..

Anmeld

7. september 2010

Cris

Ja, lad ham sove. De er utrolige gode til at regulere sig selv. Han skal nok give lyd, når han bliver sulten. Self. skal du holde øjet med ham og se, om han har det ok, men ellers behøver du ikke at vække ham. Vi gider hellere ikke at spise, efter vi har været syge. Og det kan være en alergisk reaktion til bærerne, men også til et eller andet, for de putter godt nok så mange ting i munden... Men det er godt, at han bare kastede det op uden at ligge dårligt i maven! Jeg synes, at der sker en gang i mellem, at de bliver syge og så pludseligt har de det godt igen næste morgen, som intet skete før...  jeg håber, at han har det godt i morgen!

Anmeld

8. september 2010

LISBETH:-)

Hvordan har han det i dag?

Anmeld

8. september 2010

twinboys

Åhhh lille mand da, hvordan har han det idag... Sov han resten af aftenen og natten eller meldte han sig og var sulten...???

Jeg håber hans lille mavse er okay igen... ellers god bedring til ham..

Majbritt

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

baby2010 skriver:

Kære kloge kvinder!

Alfred har nok spist noget han ikke kunne tåle (tror jeg) - muligvis noget solbær/abrikos mos jeg lavede eller også var det de friske hindbær han smagte på...

Han kastede op og skreg og græd i 2 timer.  Nu har han sovet i 2 timer, men har jo nærmest ikke spist siden kl. 14 i eftermiddags 

Skal jeg samle ham op og amme ham, så han får noget mad, eller skal jeg lade ham sove til han vågner?

Tusind tak på forhånd for jeres hjælp!

Julie

jeg ville også lade ham sove... men nu er det lidt sent jeg svarer...

mht bær, så ville jeg klart vente med dem... desuden så skal friske og frosne bær skoldes inden de små får dem... der er bakterier på som de ikke kan klare i fordøjelsen...

Anmeld

8. september 2010

<3

baby2010 skriver:

Jeg tror i første omgang jeg lader ham sove... Men jeg burde nok amme i et væk, for at forbrænde kalorier - var på café med manden i dag og fik nachos og en romkugle - nej nej neeeej! Men hvor var det skønt 

Mums! Lyder som I rigtigt fik hygget! Ja men hvis han sover og ellers vender og drejer sig som han skal så lad ham sove... Er spændt på hvordan han har det i dag... Og håber I alle har fået sovet bare lidt i nat.

Anmeld

8. september 2010

baby2010

1000 tak for alle de gode råd! Lille basse sov i 3 timer og vågnede så sulten og træt - men glad  Fik mad og sov så 6 timer og herefter 4 timer, så det var dejligt. Han er noget klatøjet i dag og har snot og gult i øjet, så jeg ved ikke helt hvad der sker, men jeg er mere rolig nu hvor han i det mindste ikke brækker sig og græder!!!

Tak for omsorgen allesammen!

Julie

Anmeld

8. september 2010

Barbamama

baby2010 skriver:

1000 tak for alle de gode råd! Lille basse sov i 3 timer og vågnede så sulten og træt - men glad  Fik mad og sov så 6 timer og herefter 4 timer, så det var dejligt. Han er noget klatøjet i dag og har snot og gult i øjet, så jeg ved ikke helt hvad der sker, men jeg er mere rolig nu hvor han i det mindste ikke brækker sig og græder!!!

Tak for omsorgen allesammen!

Julie

Godt at høre han har fået sovet og spiser!!! Skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.