HJÆLP lige nu - barn syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. september 2010

baby2010

Kære kloge kvinder!

Alfred har nok spist noget han ikke kunne tåle (tror jeg) - muligvis noget solbær/abrikos mos jeg lavede eller også var det de friske hindbær han smagte på...

Han kastede op og skreg og græd i 2 timer.  Nu har han sovet i 2 timer, men har jo nærmest ikke spist siden kl. 14 i eftermiddags 

Skal jeg samle ham op og amme ham, så han får noget mad, eller skal jeg lade ham sove til han vågner?

Tusind tak på forhånd for jeres hjælp!

Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Barbamama

Jeg tror jeg ville lade ham sove... Hvis vi andre er syge har vi ofte også mere brug for søvn end mad.... Han vågner vel hvis han bliver sulten???? Uha... Det er svært...

Anmeld

7. september 2010

<3

baby2010 skriver:

Kære kloge kvinder!

Alfred har nok spist noget han ikke kunne tåle (tror jeg) - muligvis noget solbær/abrikos mos jeg lavede eller også var det de friske hindbær han smagte på...

Han kastede op og skreg og græd i 2 timer.  Nu har han sovet i 2 timer, men har jo nærmest ikke spist siden kl. 14 i eftermiddags 

Skal jeg samle ham op og amme ham, så han får noget mad, eller skal jeg lade ham sove til han vågner?

Julie

Kan du ikke amme ham mens han sover? Det ville jeg gøre, måske lige checke om han søger efter bryst med fingeren med mælk på. Og stakkels dreng dog. Håber han snart bliver rask

Anmeld

7. september 2010

ESV

baby2010 skriver:

Kære kloge kvinder!

Julie

Jeg ville lade ham sove, han skal nok give lyd fra sig når han bliver sulten. Men den eftermiddag har han nok brug søvn!!

Anmeld

7. september 2010

Barbamama

Kan du evt amme mens han sover videre????

Anmeld

7. september 2010

LISBETH:-)

Hvor gammel er det nu lige skønne Alfred er?

Anmeld

7. september 2010

serinasmor

jeg ville helt klart lade ham sove til han vågner ... han skal nok få den mad han behøver

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

baby2010 skriver:

Kære kloge kvinder!

Julie

Lad ham sove, og tjek ham jævnligt.

Han har brug for søvnen. Hvis han er syg, er det tit det der virker bedst.

Når min dreng er syg, så sover han det væk, de fleste af gangene, og skal nok sige til hvis han er sulten.

Så tjek jævnligt, og mærk efter feber, og eller lad ham sove.

Anmeld

7. september 2010

Mussen2

Kirle skriver:

Kan du ikke amme ham mens han sover? Det ville jeg gøre, måske lige checke om han søger efter bryst med fingeren med mælk på. Og stakkels dreng dog. Håber han snart bliver rask

Enig - har han feber, har han brug for væske, så det vil være godt.

Anmeld

7. september 2010

Kristina V

Jeg vil nok tilslutte mig de andre damer og lade ham sove.. Lille putte.. Men ja jeg vil nok også prøve at amme ham. Hvis ikk så malk lidt ud og prøv med en flaske hvis det er lidt lettere...

Rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.