Er jeg tosset? (uddannelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2008

Christinahr

Zuzet skriver:

Hej alle sammen

Jeg er pt på barsel med mit 5. barn og har intet job at vænne tilbage til efter min barsel og er enlig mor.

Gå så og tænker lidt på hvordan jeg skal få hverdagen til at hænge bedst muligt sammen når min barsel slutter den 18. april 2009.
-----------------------------------------------------------------------------------
Jeg er uddannet:

Blåmaler, vase/figurmaler og overglasurmaler på Den Kongelige Porcelænsfabrik (og disse 3 udd. kan KUN bruges dér)

Kontor assistent hos Novo Nordisk

Og er ved siden af fuldtidsjob selvstændig tegner

-----------------------------------------------------------------------------------

Jeg har nu kigget på at uddanne mig til Multimediedesigner, da jeg på denne måde ville få min hverdag til at hænge sammen da der under studietiden vil være bedre mulighed for at hente/bringe mine børn, blive hjemme når de er syge og når jeg er færdig uddannet kan jeg få et job hvor jeg kan arbejde hjemmefra og/eller blive selvstændig.

Jeg har regnet på økonomien og burde lige kunne få det til at køre rundt.

ER jeg helt tosset eller hvad ville i gøre?

Hilsen

Lotte

Her mangler der vist også en fortsættelse, hvad er du nået frem til? Har du snakket med udd eller fundet en anden ?(?)

:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

Zuzet

Christinahr skriver:

Her mangler der vist også en fortsættelse, hvad er du nået frem til? Har du snakket med udd eller fundet en anden ?(?)

:P

Hej Christina

Jeg er ikke kommet så langt hihi, men jeg tror jeg vil se om jeg kan komme ind og hvis det bare slet ikke går har jeg jo mine andre udd. så job skal jeg jo nok få.

Jeg er dog stadig åben for forslag til andre uddannelser mm.

Det var sødt af dig at skrive :-D

Hilsen

Lotte

Anmeld

3. august 2008

<3

Hm er selv universitetsuddannet uden børn (skriver speciale eller prøver med en lille dreng) og der var mange med børn der læste. Og som regel kunne man se at hvis dem med børn virkelig ville uddannelsen så fik de det også til at fungere og hvis de egentlig ikke følte det fungerede så droppede de stille og roligt fra eller var bare meget lang tid om det. Det er der jo helelr ikke noget galt med!:P Det er der jo nogen uden børn der også er! :D:D

Mit råd? Hvis du føler det er en uddannelse som du gerne vil prøve og en uddannelse som vil give mening for dig så prøv! Det skader aldrig at prøve - det er værre at lade være og så senere fortryde :D:S Så må børnenes far eller netværket træde lidt mere til - man kan sige at du får jo en mere fleksibel hverdag så alle burde være glade i sidste ende:))

Så pøj pøj herfra og fortæl hvad du beslutter dig til

Anmeld

13. august 2008

Christinahr

Jamen selvfølgelig skal du da bare prøve ad, som du siger har du jo andre udd så det skal da nok gå.

Personligt. hvis jeg skulle vælge noget andet, havde jeg valgt grafisk desginder. Der har man bare læreplads meget af tiden og så forsvinder ideen med at være hos børnene:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.