måske et dumt spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. september 2010

nvm

ja det er da sikkert et dumt spørgsmål. men spørg alligevel.

kan lille baby i maven, være sløj, hvis mor her er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

sofie85

nvm skriver:

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide?

Anmeld

8. september 2010

Mimbi

Der er igen dumme spørgsmål, kun dumme svar

Men ja det kunne jeg faktist også godt tænke mig at vide

Slet ikke et dumt spørgsmål

Anmeld

8. september 2010

Bondepigen

Det mener jeg, at min læge har sagt de godt kan. Han sagde osse, at man hellere skal give pencillin, hvis moderen er syg under graviditeten, da det er bedst for barnet...

Anmeld

8. september 2010

nvm

hehe skønt ikke at være den eneste der vil vide det

jeg synes nemlig ikke jeg har mærket lige så meget liv de dage jeg har ligget med en ordenlig forkølelse, som jeg normal mærker.. så jeg tænkte det godt ku lade sig gøre at barnet blir påvirket,men hvad ved jeg

Anmeld

8. september 2010

VNB

nvm skriver:

Jeg har for nylig lige haft en omgang virus-halsbetændelse, og jeg lod mærke til at de 2 dage hvor jeg havde det værst og lå med feber bevægede den bette derinde sig mindre end den plejer.

nu her hvor jeg er helt rask igen, tomler den rundt og sparker for fulde kraft igen!

så ja jeg tror da måske at de små også blir lidt "sløve" når mor er det.... men det er bare mit gæt.

knus

Anmeld

8. september 2010

Nemesis

Din baby er påvirket af hvordan du har det! Er du syg kan baby også godt være sløj. Har du høj feber kan babys temperatur også blive forhøjet.

Da jeg var i 34. uge fik jeg influenza A og jeg var SÅ syg. Der fik jeg af vide at baby også bliver ramt, når mor er dårlig. 

:-) Sisse

Anmeld

8. september 2010

nvm

VNB skriver:

Jeg har for nylig lige haft en omgang virus-halsbetændelse, og jeg lod mærke til at de 2 dage hvor jeg havde det værst og lå med feber bevægede den bette derinde sig mindre end den plejer.

nu her hvor jeg er helt rask igen, tomler den rundt og sparker for fulde kraft igen!

så ja jeg tror da måske at de små også blir lidt "sløve" når mor er det.... men det er bare mit gæt.

knus

det nemlig også sådan jeg har haft det, de dage jeg lå i sengen mærkede jeg ikke meget liv. men idag hvor jeg har det bedre er der gang i hende igen..

men man blir sku så nervøs

Anmeld

8. september 2010

nvm

VNB skriver:

knus

det nemlig også sådan jeg har haft det, de dage jeg lå i sengen mærkede jeg ikke meget liv. men idag hvor jeg har det bedre er der gang i hende igen..

Anmeld

8. september 2010

VNB

nvm skriver:

hihi ja man blir nemt nervøs når den bette ikke lige tér sig helt som den plejer derinde  dog mærkede jeg stadig spark hver dag i de dage hvor jeg var syg, bare ikke lige så kraftigt som normalt.

Brugte en hel aften på at sidde og google mig frem til om det var normalt, og endte ud med konklusionen at den lille vist også går lidt ned i gear når man selv er syg... kan man vel egentlig også godt forstå når både temperaturen og moderens energi niveau er ændret for en kort stund

Men jo - nervøs kan man hurtigt blive! der skal jo ikke ske ens lille kostbare guldklump noget!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.