Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CarinaSB skriver: forældre-til-astamamaMisFru thomsen- aka BetinaRenée88Kruse90 ( jeg kommer hvis jeg kan overkomme det, ved ikke hvordan jeg bliver på homoner, hvis jeg kommer igang inden )og kommer an på hvilken dato Lærke90 Tulipan -Susanne serinasmor duddi CarinaSD
forældre-til-astamamaMisFru thomsen- aka BetinaRenée88Kruse90 ( jeg kommer hvis jeg kan overkomme det, ved ikke hvordan jeg bliver på homoner, hvis jeg kommer igang inden )og kommer an på hvilken dato
Lærke90
Tulipan -Susanne
serinasmor
duddi
CarinaSD
https://www.baby.dk/debat/64463pi1/ordet-er-frit/julefrokost-i-nordjylland-tilmeldingsliste---.aspx#GoToMessage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lærke90 skriver: Hov jeg er vist blevet pillet af.. Men nu vil jeg på igen
Hov jeg er vist blevet pillet af.. Men nu vil jeg på igen
serinasmor skriver: er da også frisk hvis datoen ellers passer ind i kærestens kalender forældre-til-astamamaMisFru thomsen- aka Betina Renée88Kruse90 ( jeg kommer hvis jeg kan overkomme det, ved ikke hvordan jeg bliver på homoner, hvis jeg kommer igang inden )og kommer an på hvilken dato Lærke90 Tulipan -Susanne serinasmor
er da også frisk hvis datoen ellers passer ind i kærestens kalender
forældre-til-astamamaMisFru thomsen- aka Betina
Renée88Kruse90 ( jeg kommer hvis jeg kan overkomme det, ved ikke hvordan jeg bliver på homoner, hvis jeg kommer igang inden )og kommer an på hvilken dato
Sommerfuglelarven skriver: Jeg vil gerne tilmelde mig, men det kommer som skrevet an på datoen, for jeg kan kun den 6. november.
Jeg vil gerne tilmelde mig, men det kommer som skrevet an på datoen, for jeg kan kun den 6. november.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg vil gerne med, hvis os der ikke er forældre endnu må komme med... Og det passer ind i resten af planerne (studiet)
Jeg vil gerne med, hvis os der ikke er forældre endnu må komme med... Og det passer ind i resten af planerne (studiet)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128