Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
forældre-til-Asta skriver: Jeg starter.. Forældre-til-asta-09
Jeg starter..
Forældre-til-asta-09
Hvad er nu det for noget? Kan jeg bede om et link?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor bliver det afholdt og hvornår?? med el uden børn??
MoarJ skriver: Hvad er nu det for noget? Kan jeg bede om et link?
https://www.baby.dk/debat/63191pi1/ordet-er-frit/kunne-det-ikke-vaere-sjovt.aspx
Jeg vil gerne tilmelde mig, men det kommer som skrevet an på datoen, for jeg kan kun den 6. november.
forældre-til-astamamaMisFru thomsen- aka Betina
Renée88Kruse90 ( jeg kommer hvis jeg kan overkomme det, ved ikke hvordan jeg bliver på homoner, hvis jeg kommer igang inden )og kommer an på hvilken dato
Jeg vil gerne med, hvis os der ikke er forældre endnu må komme med... Og det passer ind i resten af planerne (studiet)
Kruse90 skriver: forældre-til-astamamaMisFru thomsen- aka Betina Renée88Kruse90 ( jeg kommer hvis jeg kan overkomme det, ved ikke hvordan jeg bliver på homoner, hvis jeg kommer igang inden )og kommer an på hvilken dato Tulipan -Susanne
Tulipan -Susanne
Gør lige sådan, eller kan jeg ikke komme på
Skynder mig lige og skrive.
Datoen er ikke fundet endnu, er kun en foreløbig tilmelding. Vi vil se hvor mange der har interesse først
Det vil være i aalborg/nordjylland. Og uden påhæng og børn
Skriv PB, hvis der er flere spørgsmål.
Alexis skriver: Jeg vil gerne med, hvis os der ikke er forældre endnu må komme med... Og det passer ind i resten af planerne (studiet)
self må du også komme med
opper lige inden jeg hopper i seng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128