kunne det ikke være sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Mor-til-asta-09

MamaMis. skriver:

Åh okay - Så er det mig der har misforstået!
Med eller uden vores mænd'er - Det skal nok blive sjovt

absolut Er jeg sikker på... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er også med, og er fra Aalborg, og kan skaffe et festlokale til ca 1200 kr og der er plads til 60 personer (incl alt service), muligvis kan jeg skaffe et billigere

Og så synes jeg at det skal være lørdag den 6. november, da resten af min november er så godt som booket op allerede.

Anmeld

7. september 2010

Sees

Renée88 skriver:

Jeg får desværre ikke lokket manden med, men pyt.. Tror mange herinde fra har et træls syn på ham ;o)

Det er vidst også uden mænd - Mig der havde misforstået

Jeg har ikke et dumt syn på ham - Alle kan dumme sig, og gøre den anden part ked. Det har Lasse (og jeg) dælme da også gjort nogle gange

Anmeld

7. september 2010

Mathilde

forældre-til-Asta skriver:

Det skulle holdes i nordjylland.. aalborg evt.. det er ikke lagt fast endnu, vil først se hvor mange der er interesseret, før arrangørerne arbejder videre

Okay Håber det bliver lidt tættere på hvor jeg bor

Synes da næsten at vores mænder skal med det kræver selvfølgelig børnepasning og gør det lidt sværer

Anmeld

7. september 2010

Mor-til-asta-09

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg er også med, og er fra Aalborg, og kan skaffe et festlokale til ca 1200 kr og der er plads til 60 personer (incl alt service), muligvis kan jeg skaffe et billigere

Og så synes jeg at det skal være lørdag den 6. november, da resten af min november er så godt som booket op allerede.

Det snakker mig og Tullebobs lige videre om så Også skal vi nok kontakte dig mht selskabslokale

Anmeld

7. september 2010

Mor-til-asta-09

Mathilde skriver:

Okay Håber det bliver lidt tættere på hvor jeg bor

Synes da næsten at vores mænder skal med det kræver selvfølgelig børnepasning og gør det lidt sværer

Jeg vil helst uden mænd.. Også så enlige kan komme med, og ikke føle sig udenfor osv..

Anmeld

7. september 2010

Pia.

Du kommer da bare til jylland og være med.. alle er velkomne

Det kunne jeg uden tvivl godt finde på - hvis der var noget mulighed for overnatning...

Og hvis man kunne få 3-4 piger mere her over fra til at tage med over - så kunne turen blive endnu sjovere og hvis den blev delt i 3-4 stykker er turen heller ikke så dyr...

KOM FRISK MINE SJÆLLANDSKE PIGER...

Anmeld

7. september 2010

Mor-til-asta-09

Pia. skriver:

Det kunne jeg uden tvivl godt finde på - hvis der var noget mulighed for overnatning...

Og hvis man kunne få 3-4 piger mere her over fra til at tage med over - så kunne turen blive endnu sjovere og hvis den blev delt i 3-4 stykker er turen heller ikke så dyr...

KOM FRISK MINE SJÆLLANDSKE PIGER...

Godt initaitiv (staves )

Overnatning skal vi nok finde ud af på den ene eller anden måde..

Anmeld

7. september 2010

Halbschön

meget gerne EFTER 9/11, jeg er nemlig ude at rejse fra 2-9/11....

Anmeld

7. september 2010

Mathilde

Jeg vil helst uden mænd.. Også så enlige kan komme med, og ikke føle sig udenfor osv..

Ja det har du egentlig ret i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.