Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseNielsen skriver: Det kunne være heeeeelt vild sjovt....
Det kunne være heeeeelt vild sjovt....
Er jeg også helt sikker på det kan blive
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
forældre-til-Asta skriver: Er jeg også helt sikker på det kan blive
Ellers skal man vente og gøre det først i det nye år. Nu kommer der jul som koster penge osv, og det priotere folk først....
LouiseNielsen skriver: Ellers skal man vente og gøre det først i det nye år. Nu kommer der jul som koster penge osv, og det priotere folk først....
jeg hælder mest til før jul Men nu ser vi om der er stemning for det..
forældre-til-Asta skriver: At arrangere en baby.dk julefrokost engang i november, hvor julefrokosterne ikke er startet familier imellem Bare for os mødre og fædre uden børn. Med rigtig julefrokostmad og alt der høre til. Evt noget pakkespil, sing star osv osv. Enten hos en privat, eller vi kunne leje et selskabslokale. Nogle der er friske? Forestiller mig det skulle holdes i nordjylland, men alle er velkomne. Så må vi finde ud af mht overnatning. Skriv hvis det er noget der har interesse?? Knus Jeanette, der har meget lyst til at møde så mange som muligt...
At arrangere en baby.dk julefrokost engang i november, hvor julefrokosterne ikke er startet familier imellem Bare for os mødre og fædre uden børn. Med rigtig julefrokostmad og alt der høre til. Evt noget pakkespil, sing star osv osv. Enten hos en privat, eller vi kunne leje et selskabslokale.
Nogle der er friske? Forestiller mig det skulle holdes i nordjylland, men alle er velkomne. Så må vi finde ud af mht overnatning.
Skriv hvis det er noget der har interesse??
Knus Jeanette, der har meget lyst til at møde så mange som muligt...
Er frisk
Charlotte89 skriver: Er frisk
Super
kom frisk tøser
forældre-til-Asta skriver: Dejligt.. Så vil du måske være med til at være en af arrangørerne ( staves ) sammen med mig self.. jeg er fra tårs (hjørring)
Dejligt..
Så vil du måske være med til at være en af arrangørerne ( staves ) sammen med mig self.. jeg er fra tårs (hjørring)
Jep - den er jeg med på. Jeg holder også at det skal være før jul, da jeg skal starte på arbejde igen 3/1-2011...
Tullebobs skriver: Jep - den er jeg med på. Jeg holder også at det skal være før jul, da jeg skal starte på arbejde igen 3/1-2011...
Super.. det lyder dejligt
Ja jeg vil også helst før jul, da jeg synes det høre mest til der Hehe
Godt nok fra midtjylland - Men, jeg er freeeesh
Det lyder godt ok både hyggeligt og skægt Jeg ved ikke rigtig om jeg kan overkomme det og få det arrangeret - kommer fra Århus - men jeg vil hvert fald følge op på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128