Gud altså, uh. Jeg har en dyb dyb respekt for mennesker, der som du kan arbejde med så syge mennesker, og hjælpe dem. Jeg ved med sikkerhed, at I gør en meget stor forskel i det sværeste øjeblik i deres liv, og ikke kun dem, men også deres pårørende. Jeg har som sagt den dybeste respekt, og synes, at det er så flot og så dejligt, at I kan. Grunden til jeg har det sådan, er, at jeg ville ønske, at jeg kunne, men det kan jeg simpelthen ikke. Jeg ville slet slet ikke kunne klare det, og gudskelov for at ikke alle er ligesom mig på det punkt, for hvad skulle vi dog gøre så. Der er ikke noget mere flot, end at man kan tage sig af folk, når de har allermest brug for det. Mette jeg synes, at du er en helt utrolig kvinde, alt det du kan. Jeg har en dyb dyb respekt for dig, og ville ønske, at jeg kunne lære lidt fra dig, når det kom til at hjælpe folk. For hold da op, hvor er du altså god til det. Jeg ville gerne, jeg kunne arbejde med det du gør, for jeg synes, at medicin-verdenen er meget meget spændende, og har altid været meget fascineret af det, jeg har bare aldrig rigtig troet på, at det var noget, jeg ville kunne.
jeg håber, at du får en rigtig god første dag, og på en måde er det, da ret fedt at starte på en frisk med nye kolleger og det hele 
Anmeld