Unge Mødre søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

quar20

JVIHJSH skriver:

Undskyld mig. Men siden HUN har et barn er hun vel egentlig MERE klar over hvor svært det er end du er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Meliora

JVIHJSH skriver:

Undskyld mig. Men siden HUN har et barn er hun vel egentlig MERE klar over hvor svært det er end du er? 

Min tætteste veninde er 26, har en datter på 3 og studerer, så DERFOR ved jeg hvor svært det er.

Har også selv studeret med nogen der havde børn, og de var ikke ligeså engagerede pga. manglende tid, derfor havde de svært ved at finde grupper osv. til opgaver.

Anmeld

12. september 2010

quar20

FruRafn skriver:

Min tætteste veninde er 26, har en datter på 3 og studerer, så DERFOR ved jeg hvor svært det er.

Har også selv studeret med nogen der havde børn, og de var ikke ligeså engagerede pga. manglende tid, derfor havde de svært ved at finde grupper osv. til opgaver.

Jamen det er da fint du har veninder og selv har set i skolen hvordan NOGLE er...!!

Men det er sku ikke alle der er sådan så syntes det er noget fis du udtaler dig SÅDAN som du gør..!!

Anmeld

12. september 2010

JVIHJSH

FruRafn skriver:

Så du vil mene du er bedre vidende fordi du kender en der har end barn, end hun er når hun selv har et?

Anmeld

12. september 2010

Meliora

quar20 skriver:

Jamen det er da fint du har veninder og selv har set i skolen hvordan NOGLE er...!!

Men det er sku ikke alle der er sådan så syntes det er noget fis du udtaler dig SÅDAN som du gør..!!

som jeg skrev i et tidligere indlæg, så vil der jo altid være undtagelser, der skiller sig ud fra mængden.

Men hvis man ser lidt mere generelt på det, så er det da lettere at studere uden børn, end med. Så fordi en håndfuld mødre klarer det pisseflot som alenemor med studie og det hele, så kan man da ikke sige at så klarer alle det nok, når man kan se på statistikkerne, at det gør alle langt fra.

Der er større chance for at du gennemfører en uddannelse når du ikke har børn, end hvis du har, det er jo rene fakta.

Anmeld

12. september 2010

Meliora

JVIHJSH skriver:

Så du vil mene du er bedre vidende fordi du kender en der har end barn, end hun er når hun selv har et?

Jeg vil mene at det er almen viden at det generelt er hårdere og sværere at studere MED et barn, end uden:-)

Anmeld

12. september 2010

JVIHJSH

FruRafn skriver:

Jeg vil mene at det er almen viden at det generelt er hårdere og sværere at studere MED et barn, end uden:-)

Jeg vil mene at bare fordi a=1 så er b ikke nødvendigvis 2. Jeg tror der er mange der klare sig bedre på studier MED et barn, netop fordi de har så meget mere motivation for at klare studierne. 

Og bare fordi nogle siger "Det er fakta" betyder altså ikke at det er fakta.

Anmeld

12. september 2010

Meliora

JVIHJSH skriver:

Jeg vil mene at bare fordi a=1 så er b ikke nødvendigvis 2. Jeg tror der er mange der klare sig bedre på studier MED et barn, netop fordi de har så meget mere motivation for at klare studierne. 

Og bare fordi nogle siger "Det er fakta" betyder altså ikke at det er fakta.

når jeg siger fakta, så henviser jeg til statistikkerne.

Anmeld

12. september 2010

Svei

FruRafn skriver:

Det er min erfaring at det er lige omvendt....dem jeg læser med og dem min mor læste med, der var det dem med børn der lavede alle deres lektier, var forberedte og scoerede de gode karakterer....jeg synes klart det er en fordel at have børn og studere...

Anmeld

12. september 2010

Svei

FruRafn skriver:

når jeg siger fakta, så henviser jeg til statistikkerne.

Har du et link?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.