patella skriver:
Tusind tak for rådene - sjovt nok så kom min mor med den lækreste flyverdragt i går fra H&M hvor de dér futter du snakker om, er fast inventar, eller dvs. de kan pilles af, men de er med
Den er så lækker og blød og har den dejligste hætte. Så den tror jeg vi får gavn af. Jeg kan bare slet ikke forestille mig at den ikke blir for varm at sove i med dyne over også, men det ændrer sig nok når vi mærker kulden om et par måneder...
De skindfutter du skriver om, det er de dér skindsutsko ikk´? Dem har vi nemlig lige købt for en halvtredser i Kvickly. Så bare strømpebukser i dem og så skindfutter og derudover de dér flyverdragtsko ikk? (eller hvad man dog skal kalde dem
)
Jamen så er vi snart "klædt på" for jeg købte lige nogle lækre uldstrømebukser den anden dag og hue og handsker... så kan vinteren bare komme an
)
Men havde du ikke også en vinterjakke til ham eller brugte du altid flyverdragten?
Jo det er præcis hvad jeg mener med skinhjemmeskoende.. =) ..!
Havde en vinterjakke til ham når han sad i barnevognen, men vi brugte også juniorddynen i barnevognen så han sad på den ene ende af juniordynen, også viklede vi den omkring hans ben..!! Det holdt ham dejlig varm..!!
Nej den blir ikke for varm den flyverdragt med dyne, bare sørg for ikke at give alt for meget tøj på indenunder flyverdragten..!! Som jeg skriver med strømpebukser osv.. =)
Ja vi er også lige blevet klar til vinteren.. Nu er han også 19 mdr. Så der skal jo købes vinterstøvler osv..!! For hunde en dyr omgang men han skal også ha varmen og det skal kunne holde hele vinteren.. =)
Anmeld