Vintertøj til 9 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

patella

mor-til-vanessa skriver:

hej

vanessa bliver også et år her til vinter.

hun har allerede nu fået uldundertøj på.

min favorit er helt klart uldundertøj, det varmer dem rigtig godt når det er koldt. og de sveder ikke i det da det er regulerende hvor de f.eks ville få det varmt hvis de har flis på, da det er kunstigt.

når hun bare skal sidde i klapvognen ville jeg give hende uden på hendes tøj en uldtrøje og en vindtæt jakke. vanter og sokker på fødderne. de har jo dynen og overlæder på, så tror ikke de fryser. flyverdrang vil jeg give på når de skal gå eller på legepladsen og sidde og lege på den kolde jord.

drenge kan også godt have uld på

sådan ville jeg gøre, men jeg sværger også til uld. tror det er fra min barndom.

Ja uld er vildt godt, især hvis det er et blandingsprodukt, for så kradser det ikke og blir ikke for varmt... Jeg har også købt uld body´er i føtex og de er bare så lækre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

patella

SpunkenJo skriver:

Ja der kan man finde guld nogengange
føtex' til 10 kr er fine til prisen, men for ca. 20-25 kr får man væsentlig mere for pengene.

Kvicklys er efter min mening klart de bedste vi overhovedet har. Selv Melton, IdaT og hva vi ellers også har haft, er ikke bedre.... Kvicklys er bare bedst. Og så fås de i sort og i grå, hvilet moren herhjemme er fan af

Go´ reklame for Kvickly, det vil jeg huske 

Anmeld

25. september 2010

SpunkenJo

patella skriver:

Go´ reklame for Kvickly, det vil jeg huske 

Ikke den store fan af Kvickly egentlig, men netop deres strømpebukser OG deres økobalsam(eget mærke, anglamark...?)

- ER den bedste balsam ever!!!

Anmeld

25. september 2010

mor-til-vanessa

patella skriver:

Ja uld er vildt godt, især hvis det er et blandingsprodukt, for så kradser det ikke og blir ikke for varmt... Jeg har også købt uld body´er i føtex og de er bare så lækre... 

ja jeg har dem også fra føtex og synes også de er super lækre

Anmeld

25. september 2010

patella

SpunkenJo skriver:

Ikke den store fan af Kvickly egentlig, men netop deres strømpebukser OG deres økobalsam(eget mærke, anglamark...?)

- ER den bedste balsam ever!!!

Åh ja det dér anglemark er et super produkt. Jeg var blevet så glad for hårmoussen. Men jeg er bange for den er udgået. Der er noget andet der har overtaget pladsen i mon Kvickly... Kender du den?

Anmeld

25. september 2010

patella

mor-til-vanessa skriver:

ja jeg har dem også fra føtex og synes også de er super lækre

Koster de altid 10 kr. eller er det bare knaldtilbud ind i mellem?

Anmeld

25. september 2010

SpunkenJo

patella skriver:

Åh ja det dér anglemark er et super produkt. Jeg var blevet så glad for hårmoussen. Men jeg er bange for den er udgået. Der er noget andet der har overtaget pladsen i mon Kvickly... Kender du den?

Bruger ikke mousse, så er ikke til megen hjælp der

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Flyverdragt og en vinterjakke I min mødregruppe bruger drengene strømpebukser

Anmeld

25. september 2010

mor-til-vanessa

patella skriver:

Koster de altid 10 kr. eller er det bare knaldtilbud ind i mellem?

tror det er et tildbudt. mine ulddragter kostede 80 på tildbud

Anmeld

25. september 2010

quar20

patella skriver:

Tusind tak for rådene - sjovt nok så kom min mor med den lækreste flyverdragt i går fra H&M hvor de dér futter du snakker om, er fast inventar, eller dvs. de kan pilles af, men de er med  Den er så lækker og blød og har den dejligste hætte. Så den tror jeg vi får gavn af. Jeg kan bare slet ikke forestille mig at den ikke blir for varm at sove i med dyne over også, men det ændrer sig nok når vi mærker kulden om et par måneder... 

De skindfutter du skriver om, det er de dér skindsutsko ikk´? Dem har vi nemlig lige købt for en halvtredser i Kvickly. Så bare strømpebukser i dem og så skindfutter og derudover de dér flyverdragtsko ikk? (eller hvad man dog skal kalde dem)

Jamen så er vi snart "klædt på" for jeg købte lige nogle lækre uldstrømebukser den anden dag og hue og handsker... så kan vinteren bare komme an )

Men havde du ikke også en vinterjakke til ham eller brugte du altid flyverdragten? 

Jo det er præcis hvad jeg mener med skinhjemmeskoende.. =) ..!

Havde en vinterjakke til ham når han sad i barnevognen, men vi brugte også juniorddynen i barnevognen så han sad på den ene ende af juniordynen, også viklede vi den omkring hans ben..!! Det holdt ham dejlig varm..!!

Nej  den blir ikke for varm den flyverdragt med dyne, bare sørg for ikke at give alt for meget tøj på indenunder flyverdragten..!! Som jeg skriver med strømpebukser osv.. =)

Ja vi er også lige blevet klar til vinteren.. Nu er han også 19 mdr. Så der skal jo købes vinterstøvler osv..!! For hunde en dyr omgang men han skal også ha varmen og det skal kunne holde hele vinteren.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.