Er jeg en 'dårlig' mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

MorTilGustav

Hehe, kender følelsen. Jeg kom også hjem og tænkte "nu burde jeg være ked af det", men må indrømme at jeg elskede at kunne have frie hænder til at ordne alt der havde stået stand-by. Nu er jeg så også alene med min søn, så jeg havde virkelig brug for aflastning og har ikke dårlig samvittighed over, at jeg nyder at min dreng kan hygge sig i VS, mens jeg får klaret det jeg skal uden ham  Der sker jo også meget mere dernede end når han tuller rundt alene med keeedelige mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Snuffler25

Du er ikke en dårlig mor! Synes du skal vær glad for du har det som du har det med det - håber jeg selv har det ligesådan når jeg skal til at aflevere Nicolaj engang

Men ih, vi mødre kan give os selv dårlig samvittighed hele tiden ikke? Hvis ikke det er det ene, så er det det andet.. det er vi bare skide gode til

Anmeld

7. september 2010

BabyStella!

Anonym skriver:

Jeg har lige afleveret mit barn i vuggestuen for første gang. Planer er at det er med sovning og skal så hente igen bagefter. Det vil sige om ca 4 timer. Jeg har hørt SÅ mange siger at de tuuuuudede den dag de afleverede deres barn første gang. Og jeg havde forberedt mig på at det blev meget hårdt for mig for jeg ELSKER mit barn meget meget højt som kun en mor kan elske og har ik lyst til at undvære.

Nu sidder jeg her og er helt 'chokeret' over at jeg slet ik syns det var særlig hårdt at gå derfra. Det er ganske vist meget meget tæt her på så jeg kan være dernede i løbet af 5 min (2 hvis jeg spæner ).
Men hvorfor var det slet ik hårdt for mig? Det havde jeg SÅ meget troet. Har savnet SÅ meget når bedsteforældre har passet.

Hmm jeg forstår det ikke. Er det godt eller skidt?

Jeg troede oz det ville være sværere for mig at aflevere Stella hos dagplejeren, men den første dag var jeg med i et par timer, og fordi det fik så godt mellem Stella og de andre børn og Stella og dagplejeren, så var hun der selv et par timer dagen efter.

Og siden da har hun været der fra kl. 8.45-14.00, nogle dage til kl. 15.00. Det går bare så godt, og jeg nyder at kunne aflevere hende og få lidt tid til mig selv oz. Men misforstå ikke, ELSKER og hente hende igen og høre hvordan dagen er gået

Anmeld

7. september 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Jeg har lige afleveret mit barn i vuggestuen for første gang. Planer er at det er med sovning og skal så hente igen bagefter. Det vil sige om ca 4 timer. Jeg har hørt SÅ mange siger at de tuuuuudede den dag de afleverede deres barn første gang. Og jeg havde forberedt mig på at det blev meget hårdt for mig for jeg ELSKER mit barn meget meget højt som kun en mor kan elske og har ik lyst til at undvære.

Nu sidder jeg her og er helt 'chokeret' over at jeg slet ik syns det var særlig hårdt at gå derfra. Det er ganske vist meget meget tæt her på så jeg kan være dernede i løbet af 5 min (2 hvis jeg spæner ).
Men hvorfor var det slet ik hårdt for mig? Det havde jeg SÅ meget troet. Har savnet SÅ meget når bedsteforældre har passet.

Hmm jeg forstår det ikke. Er det godt eller skidt?

sådan har jeg også tænkt. min datter er også lige startet i dagpleje. hun bliver 9 mdr her den 11. jeg tænkte også åhhh det bliver såå hårdt og ikke til at holde ud, men faktisk er det ret dejligt. henter hende også tidligt ( inden hun skal sove til middag kl 12 ) nyder at jeg kan tage ned og træne om morgenen for mig selv og ikke tænke på at hun vågner af sin lur.

så synes slet ikke du er en dårlig mor, så er jeg i hver fald også selv en så længe man kan se de har det godt og er glade.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.