Er jeg en 'dårlig' mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg har lige afleveret mit barn i vuggestuen for første gang. Planer er at det er med sovning og skal så hente igen bagefter. Det vil sige om ca 4 timer. Jeg har hørt SÅ mange siger at de tuuuuudede den dag de afleverede deres barn første gang. Og jeg havde forberedt mig på at det blev meget hårdt for mig for jeg ELSKER mit barn meget meget højt som kun en mor kan elske og har ik lyst til at undvære.

Nu sidder jeg her og er helt 'chokeret' over at jeg slet ik syns det var særlig hårdt at gå derfra. Det er ganske vist meget meget tæt her på så jeg kan være dernede i løbet af 5 min (2 hvis jeg spæner ).
Men hvorfor var det slet ik hårdt for mig? Det havde jeg SÅ meget troet. Har savnet SÅ meget når bedsteforældre har passet.

Hmm jeg forstår det ikke. Er det godt eller skidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg har lige afleveret mit barn i vuggestuen for første gang. Planer er at det er med sovning og skal så hente igen bagefter. Det vil sige om ca 4 timer. Jeg har hørt SÅ mange siger at de tuuuuudede den dag de afleverede deres barn første gang. Og jeg havde forberedt mig på at det blev meget hårdt for mig for jeg ELSKER mit barn meget meget højt som kun en mor kan elske og har ik lyst til at undvære.

Nu sidder jeg her og er helt 'chokeret' over at jeg slet ik syns det var særlig hårdt at gå derfra. Det er ganske vist meget meget tæt her på så jeg kan være dernede i løbet af 5 min (2 hvis jeg spæner ).
Men hvorfor var det slet ik hårdt for mig? Det havde jeg SÅ meget troet. Har savnet SÅ meget når bedsteforældre har passet.

hold op med at piske dig selv! det er sgu da super fedt for jer begge at du har det godt med det!

det er bare sådan en mor ting det der, med at være usikker på om man nu gør det der er "rigtigt" om man reagerer "rigtigt" osv...

NEJ! du er ikke en dårlig mor fordi du er afklaret med at dit barn skal i vs....

Anmeld

7. september 2010

henh01

Det lyder da bare som om du virkelig har forberedt dig på det og at det derfor ikke var så hårdt som først antaget Selvf er du ikke nogen dårlig mor.

Er det første dag i vuggestuen eller er det første dag h*n skal være der alene?

Anmeld

7. september 2010

Svei

Er det første dag dit barn er afsted?

Anmeld

7. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Nej, du er IKKE en dårlig mor. Det er ikke alle som reagere med gråd når de skal aflevere deres barn første gang.

Jeg har ikke grædt når de er blevet afleveret 1. gang. Jeg har selvfølegelig synes det var underligt, at nu skulle de i vs. Men jeg ved, at de begge ville have det godt og at jeg ikke længere kunne udfordre dem hjemme og mor var efterhånden blevet lidt kedelig, at lege med

Anmeld

7. september 2010

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Det lyder da bare som om du virkelig har forberedt dig på det og at det derfor ikke var så hårdt som først antaget Selvf er du ikke nogen dårlig mor.

Er det første dag i vuggestuen eller er det første dag h*n skal være der alene?

Jeg var med en time onsdag , en time torsdag og halvanden time igår. Så det er første dag ALENE.

Anmeld

7. september 2010

Anonym trådstarter

jbk skriver:

Er det første dag dit barn er afsted?

første dag alene. jeg var med en time onsdag torsdag og mandag

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

Jeg syntes da bare det er fedt og det viser da bare at du er super tryk ved vuggestuen. Og det er da bare et plus

Anmeld

7. september 2010

Svei

Anonym skriver:

Nu læste jeg lige det ikke var første dag.... men altså, jeg har heller ikke tudet, men i de perioder hvor jeg har kunne mærke at drengene ikke har haft det godt med aflevering, der har jeg virkelig syntes det var hårdt...og så er jeg bare glad for jeg ikke kendte systemet indefra dengang jeg afleverede de helt små, men det er jo en anden vinkel.

Nyd du de næste timer...

Anmeld

7. september 2010

De3Guldklumper

jeg græd heller ikke da jeg afleverede. Synes selvfølgelig at det var super underligt at skulle gå derfra igen uden barn når man nu har gået hjemme og hygget sig sammen i så mange mdr.. For hvad skulle jeg så give mig til!?

Jeg har kørt mine unger ind over 3 dage - simpelthen fordi det bare gik så godt. Var med 2 timer de 2 første dage og 3 dagen var de der selv osv.. Skønt at føle sig tryg ved at aflevere men skam også at dit barn er tryg ved at være der for ellers kan det hurtigt blive en lang affære at aflevere. Har hørt om flere som køre deres børn ind over en periode på 2 uger - det synes jeg er lang tid men når jeg nu har haft så "nemme" børn hvad det angik så var det jo skønt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.