:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Jules

Tjuhl skriver:

ååååååårh!!! må jeg?????? jeg synes bare det er den STØRSTE ære at få lov at meddele sådan et lille menneskes ankomst

Æren er din

Sender lige en pb med mit nummer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Bondepigen

Øv hvor er det synd for dig!! Håber godt nok osse du slipper for en omgang nyrebækkenbetændelse, det er da slet ikke til at overskue her sidst i graviditeten og evt. sammen med en fødsel... puha da.

Jeg krydser fingre for at trænebærsaften virker på dig!!!!

Anmeld

7. september 2010

Dictes mor

Ja nemlig tranebærsaft er et vidundermiddel, jeg har haft mange blærebetændelser, som det har klaret for mig. Men jeg vil nu også sige som Trine, at de skal holde øje med dig, for jeg undrer mig over at du skulle få så meget vand i kroppe af en urinvejsinfektion.

Jeg håber, at det viser sig ikke at være noget farligt.

KLem fra Camilla

Anmeld

7. september 2010

anna-jonas

Synes lige du skal tale med din jordemor kære Julie.........................for jeg har da aldrig hørt om, at man ikke behandler urinvejsinfektioner, bare fordi man er langt henne. Og så få lige tjekket det blodtryk igen, for det lyder som om du er lidt ulden m.h.t svangerskabsforgiftning.

Prøv evt. med tranebær kapsler fra apoteket......................jeg synes de virker bedre end at drikke 2 liter tranebær juice på en dag.

Glæder mig meget til at se lillesøster....................håber snart at hun vælger fødselsdag.

Knus Mette

Anmeld

7. september 2010

anna-jonas

Synes lige du skal tale med din jordemor kære Julie.........................for jeg har da aldrig hørt om, at man ikke behandler urinvejsinfektioner, bare fordi man er langt henne. Og så få lige tjekket det blodtryk igen, for det lyder som om du er lidt ulden m.h.t svangerskabsforgiftning.

Prøv evt. med tranebær kapsler fra apoteket......................jeg synes de virker bedre end at drikke 2 liter tranebær juice på en dag.

Glæder mig meget til at se lillesøster....................håber snart at hun vælger fødselsdag.

Knus Mette

Anmeld

7. september 2010

anna-jonas

Knus Mette

Anmeld

7. september 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Knus Mette

tak for tippet... mener heller ikke jeg er den store fan af tranebær så den løsning vil nok være elsket efter første tår...Hihi.

Jeg har snakket med jordmoderen. Hun kunne ikke helt forstå den udmelding jeg havde fået og sagde at hvis han sagde det samme imorgen så skulle jeg be ham om at ringe til sygehuset.

jeg er godt nok os stadigvæk lidt bekymret ang det svangerskabsforgiftning. For jeg har stadigvæk ondt i hovedet og føler mig generalt dårligt tilpas :( Og jeg plejer altså ikke at være pivet... meeeeen....

Anmeld

7. september 2010

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Æren er din

Sender lige en pb med mit nummer

Og så kan du sendet et foto via mms til mig, så skal jeg ligge det ind NÅR TRINE har skrevet herinde.... (Trine kan ikke modtage mmsér :(

Glæder mig til at se lillesøster, i hendes dragt med hendes fine navn på

Anmeld

7. september 2010

Jules

Rose <3 skriver:

Og så kan du sendet et foto via mms til mig, så skal jeg ligge det ind NÅR TRINE har skrevet herinde.... (Trine kan ikke modtage mmsér :(

Glæder mig til at se lillesøster, i hendes dragt med hendes fine navn på

Det skal du nok få :) Smiler...

Anmeld

7. september 2010

lion

Sikke hurtig som tiden bare går.

Jeg synes næsten llige jeg har læst du var gravid og nu er det snart tid.

Jeg glæder mig til at se hende og kende hende navn.

Jeg håber at det "bare" er betændelse og ikke svangerskabsforgiftning. Men jeg håber de kasn give dig medicin for betændelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.