:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Jules

Jeg var til lægen igår da jeg havde haft konstant hovedepine siden lørdag, hæve fødder og hænder lige meget hvor meget jeg slappede af og smerter i den øverste del af maven... Han ville være sikker på jeg ikke havde svangerskabsforgiftning. Men mit blodtryk var fint så det slog han lidt hen... Men min urin prøve viste så spor af blod,hvideblodlegmer og lidt protein :( Så den skulle af sted til podning.

Jeg fik afvide at jeg har urinvejsenfektion! :( Men lægen sagde han ikke måtte behandle mig med noget da jeg er i 37 uge... Hmmmm....

Så jeg skal ind med endnu en prøve imorgen også må vi tage den derfra....

Altså... Ihhh... Det er da frustrende.

Det eneste jeg ved om emnet er at det kan føre til for tidlig fødsel! Eller udvikle sig til nyrebækkenbetændelse! Den første er jo ikke slem når jeg er så langt henne... Men den sidste vil jeg da godt nok helst gerne slippe for !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Ranarupta

Jules skriver:

Jeg var til lægen igår da jeg havde haft konstant hovedepine siden lørdag, hæve fødder og hænder lige meget hvor meget jeg slappede af og smerter i den øverste del af maven... Han ville være sikker på jeg ikke havde svangerskabsforgiftning. Men mit blodtryk var fint så det slog han lidt hen... Men min urin prøve viste så spor af blod,hvideblodlegmer og lidt protein Så den skulle af sted til podning.

Jeg fik afvide at jeg har urinvejsenfektion! Men lægen sagde han ikke måtte behandle mig med noget da jeg er i 37 uge... Hmmmm....

Så jeg skal ind med endnu en prøve imorgen også må vi tage den derfra....

Altså... Ihhh... Det er da frustrende.

Det eneste jeg ved om emnet er at det kan føre til for tidlig fødsel! Eller udvikle sig til nyrebækkenbetændelse! Den første er jo ikke slem når jeg er så langt henne... Men den sidste vil jeg da godt nok helst gerne slippe for !!!!

Puh, det kan jeg godt forstå, at du vil slippe for! Det lyder bestemt ikke som drømmescenariet...

Jeg håber, at tingene ikke udvikler sig, og at du ingen gener får!

Kram 

Anmeld

7. september 2010

oo

æhbæh, jeg har lige svaret i det andet indlæg også og først bagefter gik det op for mig, at du ER i uge 37  (fååårk! hvordan nåede du så langt lige pludseligt?!)

jeg ville nok lige snakke med en jordmor om det, for min jordmor sagde også en masse om, at man skulle være opmærksom hvis man havde vand i krop, hovedpine og protein i tis - det og så forhøjet blodtryk kunne være tegn på svangerskabsforgiftning og de skulle reagere så snart man havde bare to af tingene kombineret. jeg havde så kun forhøjet blodtryk, men man blir jo hamrende nervøs har doktoren sendt dit tis til dyrkning?

Anmeld

7. september 2010

Karo

Sikke noget møg Julie

Jeg ved ikke om det hjælper på dig med tranebærsaft kan godt hjælpe lidt mod blærerbetændelse. Jeg drikker det meget om vinteren da jeg desværer har det med at få blærerbetændelse, og tranebærsaften har hjulpet meget på mig.

Anmeld

7. september 2010

Jules

Tjuhl skriver:

æhbæh, jeg har lige svaret i det andet indlæg også og først bagefter gik det op for mig, at du ER i uge 37  (fååårk! hvordan nåede du så langt lige pludseligt?!)

jeg ville nok lige snakke med en jordmor om det, for min jordmor sagde også en masse om, at man skulle være opmærksom hvis man havde vand i krop, hovedpine og protein i tis - det og så forhøjet blodtryk kunne være tegn på svangerskabsforgiftning og de skulle reagere så snart man havde bare to af tingene kombineret. jeg havde så kun forhøjet blodtryk, men man blir jo hamrende nervøs har doktoren sendt dit tis til dyrkning?

hihi... Ja jeg forstår det heller ikke... syntes det er gået stærkt! Hun kan jo komme når som helst! Det er virkelig mærkeligt!

Fandt ud af at jeg ingen rygrad har....

Vågnede i nat med smerter... (Dog i den øverste del af maven) Og efter 2 min havde jeg fået nok! Der var jeg ved at hyle og spørge mig selv hvorfor det var jeg ville føde igen....

Piiiiv.... Hehe. Det skal nok gå godt! Av av av... troede virkelig jeg helt havde fortrængt hvor ondt det gør... Men nej... piv

Anmeld

7. september 2010

Jules

Karo skriver:

Sikke noget møg Julie

Jeg ved ikke om det hjælper på dig med tranebærsaft kan godt hjælpe lidt mod blærerbetændelse. Jeg drikker det meget om vinteren da jeg desværer har det med at få blærerbetændelse, og tranebærsaften har hjulpet meget på mig.

Det må jeg da have manden til at tage med hjem til mig så :) Tak for rådet...

Anmeld

7. september 2010

Jules

Ranarupta skriver:

Puh, det kan jeg godt forstå, at du vil slippe for! Det lyder bestemt ikke som drømmescenariet...

Jeg håber, at tingene ikke udvikler sig, og at du ingen gener får!

Kram 

Mange tak...

Hvor ser Bønne altså bare dejlig ud

Anmeld

7. september 2010

oo

Jules skriver:

hihi... Ja jeg forstår det heller ikke... syntes det er gået stærkt! Hun kan jo komme når som helst! Det er virkelig mærkeligt!

Fandt ud af at jeg ingen rygrad har....

Vågnede i nat med smerter... (Dog i den øverste del af maven) Og efter 2 min havde jeg fået nok! Der var jeg ved at hyle og spørge mig selv hvorfor det var jeg ville føde igen....

Piiiiv.... Hehe. Det skal nok gå godt! Av av av... troede virkelig jeg helt havde fortrængt hvor ondt det gør... Men nej... piv

aj, jeg vågnede med seriøs myllerbæ mave for nogle uger siden og det var også sådan en bølgende krampe der gik i maven og bagefter tænkte jeg "nåh og så gang det med en million milliard så har du din fødsel - din TÅBE!"

men så må man godt ønske at frøken lillesøster bare skynder sig at komme ud, så du kan få behandlet din urinvejsinfektion  jeg er alligevel også ved at DØ for at høre navnet, så deeeet

Anmeld

7. september 2010

Jules

Tjuhl skriver:

aj, jeg vågnede med seriøs myllerbæ mave for nogle uger siden og det var også sådan en bølgende krampe der gik i maven og bagefter tænkte jeg "nåh og så gang det med en million milliard så har du din fødsel - din TÅBE!"

men så må man godt ønske at frøken lillesøster bare skynder sig at komme ud, så du kan få behandlet din urinvejsinfektion  jeg er alligevel også ved at DØ for at høre navnet, så deeeet

Hihi...

Glæder mig os bare så meget til at vise hende frem i den fine dragt med hendes navn på som har været gemt godt væk, men nu er pakket i pusletasken!

Min net virker bare kke på telefonen så det bliver svært at få det lagt herind...

hvaaaa har du lyst til at holde dem up to date herinde når det nu er ;)

Anmeld

7. september 2010

oo

Jules skriver:

Hihi...

Glæder mig os bare så meget til at vise hende frem i den fine dragt med hendes navn på som har været gemt godt væk, men nu er pakket i pusletasken!

Min net virker bare kke på telefonen så det bliver svært at få det lagt herind...

hvaaaa har du lyst til at holde dem up to date herinde når det nu er

ååååååårh!!! må jeg?????? jeg synes bare det er den STØRSTE ære at få lov at meddele sådan et lille menneskes ankomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.