Urinvejsinfektion i slutningen af graviditeten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Jules

quar20 skriver:

Ja prøv lige at give hende et kald idag - så du også kan få ro inden i..!!

Men jo det gør rigtig voldsomt nas.. Nu var mit også rigtig voldsomt så jeg ku næsten ikke gå, rejse mig, sidde, stå ja jeg var faktisk rigtig ynkelig..!! =) Men hvem er ikke det når man er syg.. =)

Jeg har bækkenløsning i forvejen... Så jeg har ærlig talt ikke lyst til at have mere ondt...Piiiiv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Nemesis

Havde kronisk blærebetændelse med den sidste her og jo jeg kunne godt blive behandlet..også selvom den gængse medicin ikke var noget jeg måtte få.

Min læge ringede til hospitalet og spurgte hvad hun så kunne give, for jo det har bedst af at blive behandlet.

Jeg endte med at blive fulgt fra hospitalet i stedet, og fik af vide at jeg endelig bare skulle ringe til fødegangen.

Så mon ikke din jordmoder fortæller at du skal komme ind og afgive en prøve og så klarer hospitalet det.

Pøj pøj 

:-) Sisse

Anmeld

7. september 2010

quar20

Jules skriver:

Jeg har bækkenløsning i forvejen... Så jeg har ærlig talt ikke lyst til at have mere ondt...Piiiiv...

Det har jeg også men det er altså ingenting i forhold til nyrebækkenbetændelse..!! - men mit var jo også i meget svær grad..!! også er det skide svært når man har en dreng i forvejen som er moarsyg..!!

Men få ringet til JM - er sikker på hun kan forklarer dig hvad du må osv..!! Ellers så ring til FG..! De ved altså også lidt mere end ens egen læge for de har jo ikke speciale i fødsler og graviditeter..!!

Anmeld

7. september 2010

Jules

Så fik jeg snakket med en jordmoder.

Selvfølgelig skal jeg behandles for det! Og hvis han sagde andet syntes hun at jeg skulle be ham om at ringe ud på sygehuset. Så skulle de nok fortælle ham det ;) hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.