Urinvejsinfektion i slutningen af graviditeten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.342 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Jules

Er der nogen der har prøvet det?

Jeg fik afvide jeg har det idag... :( Men lægen sagde han ikke måtte behandle mig med noget da jeg er i 37 uge... Hmmmm....

Så jeg skal ind med endnu en prøve imorgen også må vi tage den derfra....

Altså... Ihhh... Det er da frustrende.

Det eneste jeg ved om emnet er at det kan føre til for tidlig fødsel! Eller udvikle sig til nyrebækkenbetændelse! Den første er jo ikke slem når jeg er så langt henne... Men den sidste vil jeg da godt nok helst gerne slippe for !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

sarahb

Øv hvor er det bare træls, jeg håber du kommer let igennem det og der ikke sker noget yderligere..

rigtig god bedring og håber den næste test er go

Anmeld

7. september 2010

quar20

krydser finger for du IKKE får nyrebækkenbetændelse for det har jeg lige døjet med og for en i pokker det gør ondt..! Vil meget hellere føde.. =)

Men lad os håbe på der intet er idag når du skal ind og aflevere prøve.. =)

Anmeld

7. september 2010

dithmer

Jules skriver:

Er der nogen der har prøvet det?

Jeg fik afvide jeg har det idag... Men lægen sagde han ikke måtte behandle mig med noget da jeg er i 37 uge... Hmmmm....

Så jeg skal ind med endnu en prøve imorgen også må vi tage den derfra....

Altså... Ihhh... Det er da frustrende.

Det eneste jeg ved om emnet er at det kan føre til for tidlig fødsel! Eller udvikle sig til nyrebækkenbetændelse! Den første er jo ikke slem når jeg er så langt henne... Men den sidste vil jeg da godt nok helst gerne slippe for !!!!

Det lyder rigtig mærkeligt at du ikke kan få behandling. Jeg har næsten lige været det nemlig og der spurgte jeg om pencillin kunne skade og det sagde min læge nej til.

Anmeld

7. september 2010

Anja

dithmer skriver:

Det lyder rigtig mærkeligt at du ikke kan få behandling. Jeg har næsten lige været det nemlig og der spurgte jeg om pencillin kunne skade og det sagde min læge nej til.

Jeg er helt enig. Jeg har lige haft blærebetændelse og var da i behandling for det (3. gang i denne graviditet) og jeg var da i uge 34. Er ret sikker på, at jeg også ved en af mine tidligere graviditeter er blevet behandlet for blærebetændelse tæt på termin.

Anmeld

7. september 2010

Jules

dithmer skriver:

Min læge sagde at når jeg var over 35 fulde uger så måtte jeg ikke få den kur... flere detaljer ville han ikke ud med :(

Anmeld

7. september 2010

Jules

quar20 skriver:

krydser finger for du IKKE får nyrebækkenbetændelse for det har jeg lige døjet med og for en i pokker det gør ondt..! Vil meget hellere føde.. =)

Men lad os håbe på der intet er idag når du skal ind og aflevere prøve.. =)

Av for sulan da... Det må virkelig gøre nas så! Det er jo lidt det jeg frygter at det udvikler sig til... Tror jeg vil have fat i en jordmor og høre hvad de plejer at gøre...

Anmeld

7. september 2010

oo

føj, det lyder da ikke særlig rart, julie! prøv lige at tale med en jordmor om det virkelig er rigtigt. jeg fik pencillin igen igen for blærebetændelse for fjorten dage siden - og der var jeg selvfølgelig slet ikke i nærheden af slutningen af graviditeten, men på fødegangen sagde hun bare, at det var meget vigtigt at den slags blev behandlet fordi man fik plukveer af det og hvis ubehandlet så kunne de plukveer udvikle sig til rigtige veer og ja, sætte fødslen igang, som du selv har skrevet

Anmeld

7. september 2010

Jules

Tjuhl skriver:

føj, det lyder da ikke særlig rart, julie! prøv lige at tale med en jordmor om det virkelig er rigtigt. jeg fik pencillin igen igen for blærebetændelse for fjorten dage siden - og der var jeg selvfølgelig slet ikke i nærheden af slutningen af graviditeten, men på fødegangen sagde hun bare, at det var meget vigtigt at den slags blev behandlet fordi man fik plukveer af det og hvis ubehandlet så kunne de plukveer udvikle sig til rigtige veer og ja, sætte fødslen igang, som du selv har skrevet

Jeg har godt nok os syntes jeg har haft sindsygt mange plukveer... I forhold til med Viktor hvor jeg nærmest INGEN havde.... Ikke som jeg bemærkede ihvertfald....

Har ringet til jordmodercentret. Der skulle gerne være en jordmoder der kontakter mig i løbet af formiddagen.

Anmeld

7. september 2010

quar20

Jules skriver:

Av for sulan da... Det må virkelig gøre nas så! Det er jo lidt det jeg frygter at det udvikler sig til... Tror jeg vil have fat i en jordmor og høre hvad de plejer at gøre...

Ja prøv lige at give hende et kald idag - så du også kan få ro inden i..!!

Men jo det gør rigtig voldsomt nas.. Nu var mit også rigtig voldsomt så jeg ku næsten ikke gå, rejse mig, sidde, stå ja jeg var faktisk rigtig ynkelig..!! =) Men hvem er ikke det når man er syg.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.