Pralrøv og hvad så....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Svei

twinboys skriver:

Tak alle sammen og ihhh er da også vildt stolt...

Nu er det så motion og kost jeg skal i gang med... Det var ikke lige til at tage hele tre ting på en gang...

Majbritt

Men du nåede jo en del kilo inden, gjorde du ikke.. det er jo laaaang tid siden du skrev du  gik i gang, så målet må da snart være til at syne..godt gået...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

twinboys

Kirle skriver:

Det skal de nok gøre! Ligeså snart din krop er kommet sig ovenpå al den gift du har smidt ind i den i så mange år Ved godt det lyder lidt frelst, men var overrasket over min krops reaktion så længe efter. Kan jo huske hvor frustreret min mor var over hendes krop så længe så da det blev min tur så tog jeg den med ro. Og det gjorde, tror jeg, at det tog kortere tid Så motion, sund kost og ro på. Kiloerne vil rasle af når din krop ikke har abstinenser mere  

Synes det er så fedt du er stoppet!

Smiler jeg takker mange gange og jeg vil tænke på dig hver dag...

Majbritt

Anmeld

7. september 2010

twinboys

jbk skriver:

Men du nåede jo en del kilo inden, gjorde du ikke.. det er jo laaaang tid siden du skrev du  gik i gang, så målet må da snart være til at syne..godt gået...

Nej kunne ikke rigtig både klare kost, motion og rygestop... så valgte derfor 1 ting af gangen og det blev rygestof først... Så begyndte jeg på motion og kost fra igår igen...

Majbritt

Anmeld

7. september 2010

Svei

twinboys skriver:

Nej kunne ikke rigtig både klare kost, motion og rygestop... så valgte derfor 1 ting af gangen og det blev rygestof først... Så begyndte jeg på motion og kost fra igår igen...

Majbritt

Men er det ikke kun 5 uger siden du stoppede rygning...synes du har været på sund kost i laaaaang tid....også da du var her første gang.... men måske mig der husker forkert...

Anmeld

7. september 2010

<3

twinboys skriver:

Smiler jeg takker mange gange og jeg vil tænke på dig hver dag...

Majbritt

Det må du meget gerne, det vil jeg være stolt over  Man kan sige at nu bliver du i hvertfald ikke overrasket over at det tager noget tid

Anmeld

7. september 2010

twinboys

jbk skriver:

Men er det ikke kun 5 uger siden du stoppede rygning...synes du har været på sund kost i laaaaang tid....også da du var her første gang.... men måske mig der husker forkert...

Jo jeg lever faktisk meget eller alm. sundt, men ikke lige tænkt hver gang over hvad jeg puttede i munden... Jeg har hellere ikke taget på men holdt min vægt,... Så nu tager jeg mig selv i nakken og vil tabe mig nu... Det er nu motivationen er der... smiler

Majbritt

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

twinboys skriver:

ja nu skal der sgu prales... er nemlig såååååååååå stolt...

Har været røgfri nu i 5uger...

Jeg er ikke gravid...

Jeg har valgt bare at stoppe og hverken bruge tyggegummi eller plaster eller hvad man nu kan få af hjælp...

Jeg er bare sååå glad...

Majbrittder forbliver røgfri

Du er for sej...

Anmeld

9. september 2010

Ann.

SÅDAN! Det er sku flot 

Anmeld

9. september 2010

twinboys

Takker er også super stolt af mig selv og når jeg ser andre ryge tænker jeg føj føj godt det ikke er mig der står der mere... Jeg har fået kontrol over de cigaretter, før var det dem der havde kontrol over mig...

Majbritt

Anmeld

9. september 2010

Sasja77

Flot gået!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.