Pralrøv og hvad så....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

twinboys

Tak alle sammen og ihhh er da også vildt stolt...

Nu er det så motion og kost jeg skal i gang med... Det var ikke lige til at tage hele tre ting på en gang...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

<3

Tillykke fra selv en x-ryger! Og en kold tyrker er den eneste vej frem! Alt andet virker bare ikke.

Ih altså tillykke med dit nye sunde liv!

Anmeld

7. september 2010

twinboys

Kirle skriver:

Tillykke fra selv en x-ryger! Og en kold tyrker er den eneste vej frem! Alt andet virker bare ikke.

Ih altså tillykke med dit nye sunde liv!

Tusind tak og ihhh glæder mig til at smide de kilo nu og få super meget gang i motionen

Majbritt

Anmeld

7. september 2010

<3

twinboys skriver:

Tak alle sammen og ihhh er da også vildt stolt...

Nu er det så motion og kost jeg skal i gang med... Det var ikke lige til at tage hele tre ting på en gang...

Majbritt

Og tag nu en ting ad gangen! Måske når din krop har vænnet sig af med rygeabstinenserne så kan det være nogle af kiloerne ryger af sig selv. Det gjorde det her. (så glemmer vi bare alt om at det tog et par år før min krop ikke var stressmode over manglende nikotin!For min mor tog det 7år dengang hun stoppede - så mit råd er: Ro på! )

Anmeld

7. september 2010

twinboys

Kirle skriver:

Og tag nu en ting ad gangen! Måske når din krop har vænnet sig af med rygeabstinenserne så kan det være nogle af kiloerne ryger af sig selv. Det gjorde det her. (så glemmer vi bare alt om at det tog et par år før min krop ikke var stressmode over manglende nikotin!For min mor tog det 7år dengang hun stoppede - så mit råd er: Ro på! )

7 år hold dag op... jeg har besluttet aldrig aldrig mere... sådan en dårlig vane...

Røg ikke så meget, men alligevel.. ja man bliver jo afhængig...

Håber da også at mine kilo forsvinder ind...

Majbritt

Anmeld

7. september 2010

LouiseNielsen

Super flot.... Tillykke med dit nye liv som IKKE-ryger.....

Kh Louise

Anmeld

7. september 2010

Dansker I Holland

twinboys skriver:

ja nu skal der sgu prales... er nemlig såååååååååå stolt...

Har været røgfri nu i 5uger...

Jeg er ikke gravid...

Jeg har valgt bare at stoppe og hverken bruge tyggegummi eller plaster eller hvad man nu kan få af hjælp...

Jeg er bare sååå glad...

Majbrittder forbliver røgfri

Tillykke søde Det er sq sejt gjort af dig Send lige noget viljestyrke denne vej Jeg knokler desværre for at stoppe Buhu....

Knus Sussie 30+1 

Anmeld

7. september 2010

twinboys

NR3ønskebarn skriver:

Tillykke søde Det er sq sejt gjort af dig Send lige noget viljestyrke denne vej Jeg knokler desværre for at stoppe Buhu....

Knus Sussie 30+1 

Puster nu en masse styrke afsted til dig...

og så er du røgfri fra imorgen

Majbritt

Anmeld

7. september 2010

Dansker I Holland

twinboys skriver:

Puster nu en masse styrke afsted til dig...

og så er du røgfri fra imorgen

Majbritt

TARK søde  

Anmeld

7. september 2010

<3

twinboys skriver:

7 år hold dag op... jeg har besluttet aldrig aldrig mere... sådan en dårlig vane...

Røg ikke så meget, men alligevel.. ja man bliver jo afhængig...

Håber da også at mine kilo forsvinder ind...

Majbritt

Det skal de nok gøre! Ligeså snart din krop er kommet sig ovenpå al den gift du har smidt ind i den i så mange år Ved godt det lyder lidt frelst, men var overrasket over min krops reaktion så længe efter. Kan jo huske hvor frustreret min mor var over hendes krop så længe så da det blev min tur så tog jeg den med ro. Og det gjorde, tror jeg, at det tog kortere tid Så motion, sund kost og ro på. Kiloerne vil rasle af når din krop ikke har abstinenser mere  

Synes det er så fedt du er stoppet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.