Skønne, skønne kvinder!! Det er hvad I er! 
Jeg er så glad for at læse, at jeg står i helt normale situationer - ikke fordi det med et bliver nemmere, men på en eller anden måde, så er det lettere at acceptere, når jeg igen står dér og føler mig træt/uduelig...
Jeg har endnu engang prøvet at formidle mine ønsker og forventninger til Nicolai ang. hverdagen og familien. Jeg prøvede at bruge andre ord og et andet toneleje (selvom jeg faktisk har sagt det stille og roligt) og jeg tror sgu, det hjalp 
Sexeriet tror jeg bliver bedre/hyppigere, som tiden går. Det håber jeg i hvert fald. Og mon ikke, at det også vil hjælpe, når Albert får mere rytme i soveriet? (Jeg fik skrevet, at han som regel vågner 3 gange om natten - jeg har prøvet at huske tilbage, så godt som jeg nu kan, og så har jeg lagt mærke til de faktiske tidspunkter. Og det er for det meste kun to gange, han er vågen.)
Jeg har tænkt mig at købe en ordentlig manuel brystpumpe - har en gammel én, som er utroligt hård at bruge og der kommer næsten ikke noget mælk. Én fra min mødregruppe havde oplevet det samme og havde held med et pumpe-skift. Mon ikke, jeg også har?
Så jeg vil igang med at lege malkeri, få Bønne passet af diverse familiemedlemmer og veninder og så tage ud på kærestetur, så Nicolai og jeg kan nærme os dét, vi engang var 
Mange tak for jeres svar - vil læse dem igen senere, for har nok glemt at samle op på noget, I har skrevet 
Stort knus - og tak fordi jeg ALTID kan regne med jer!
Anmeld