Lidt fra min sofa (meeee-heeeget langt! + 3 pics)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

lion

Jeg vil indrømme at den træthed havde jeg ikk med Cassandra, men hun sov også godt og længe fra start.

Men nuher med Julius, nej hvor har det været en kamp men træthed, da han ikk ville sove og spise hver 3 time, så får man ikk noget søvn.

Han er nu 6 mdr og er endnlig kommet ind i sin egen seng, efter vi har fået babyalarm og har gik fra at sove 20/21 -3/4-7 til at sove fra ca 19.30 -6.

Så det skal nok vende.

De kære tanker der, jeps dem kender jeg. Jeg tror alle mødre gør.

Det med manden har vi også haft herhjemme, jeg snakkede med Jacob om det og vi fik ordnet det.

Vasketøj, nej hvor er det ikk sjovt. Her hjemme skal vi vaske en gang om ugen og denne gang gik der mere end 7 dage og vi endte med at vaske tøj fra 10-13 i dag. Nej hvor jeg ikk gad at lægge tøj på plada. Men vi bor i en 2væreslet lejlighed så vi skal.

Men hvis det er uoverskudeligt, så læg noget af tøjet sammen eller måske bed manden om hjælpe og så gøre det sammen og hygge snakke samtidigt.

Men et stort kram herfra. Det er ikk altid lyserødt at være nybagt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Ranarupta

Skønne, skønne kvinder!! Det er hvad I er! 

Jeg er så glad for at læse, at jeg står i helt normale situationer - ikke fordi det med et bliver nemmere, men på en eller anden måde, så er det lettere at acceptere, når jeg igen står dér og føler mig træt/uduelig...

Jeg har endnu engang prøvet at formidle mine ønsker og forventninger til Nicolai ang. hverdagen og familien. Jeg prøvede at bruge andre ord og et andet toneleje (selvom jeg faktisk har sagt det stille og roligt) og jeg tror sgu, det hjalp

Sexeriet tror jeg bliver bedre/hyppigere, som tiden går. Det håber jeg i hvert fald. Og mon ikke, at det også vil hjælpe, når Albert får mere rytme i soveriet? (Jeg fik skrevet, at han som regel vågner 3 gange om natten - jeg har prøvet at huske tilbage, så godt som jeg nu kan, og så har jeg lagt mærke til de faktiske tidspunkter. Og det er for det meste kun to gange, han er vågen.)

Jeg har tænkt mig at købe en ordentlig manuel brystpumpe - har en gammel én, som er utroligt hård at bruge og der kommer næsten ikke noget mælk. Én fra min mødregruppe havde oplevet det samme og havde held med et pumpe-skift. Mon ikke, jeg også har?
Så jeg vil igang med at lege malkeri, få Bønne passet af diverse familiemedlemmer og veninder og så tage ud på kærestetur, så Nicolai og jeg kan nærme os dét, vi engang var  

Mange tak for jeres svar - vil læse dem igen senere, for har nok glemt at samle op på noget, I har skrevet 

Stort knus - og tak fordi jeg ALTID kan regne med jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.