Overreagerer jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Steph_Laurits

Kildebakken skriver:

Det kunne godt lyde lidt som fibromer, hvilket er muskelknuder i livmoderen. De er ufarlige og 50 procent af alle kvinder over 40 år har dem, men det kan også være noget mere alvorligt. Fibromer kan forhindre at du bliver gravid eller gøre graviditeten problematisk.

Jeg ville gå til en gynækolog hurtigst muligt og få mavsen tjekket.

Håber det bare er din krop der spiller dig et puds.

Kærligst

Uhf, det var noget jeg aldrig havde hørt om før  Ja det kunne være rart med vished.

Vågnede også op imorges med følelsen af at jeg havde fået mens (underlivs smerterne), men nej (ville dog også være aaaaalt for tidligt).

Men ja kunne være skønt hvis det er en lille spunk der leger med mig istedet for alt muligt andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Dot D

Jeg synes godt nok oogså at du skulle en smut forbi lægen... Vil lige fortælle om min mor, da hun ventede mig, alle hendes graviditetstest var negative, selv da hun var højgravid, og jeg skulle vendes den rigtige vej(håber så at de  test er blevet forbedret i de "få" år der er gået siden)

Anmeld

8. september 2010

Steph_Laurits

Dot D skriver:

Jeg synes godt nok oogså at du skulle en smut forbi lægen... Vil lige fortælle om min mor, da hun ventede mig, alle hendes graviditetstest var negative, selv da hun var højgravid, og jeg skulle vendes den rigtige vej(håber så at de  test er blevet forbedret i de "få" år der er gået siden)

Det gør jeg skam også

Skal nok give en update når jeg ved noget/ikke noget

// StephanieJ

Anmeld

8. september 2010

Muffinmus

tror såmænd ikke du er gravid overhovedet...tror det er psykiske aspekter der gør din krop er sådan desværre.

Enten det eller regulær sygdom som du så skal undersøges for. Der kan være mange ting der er skyld i det du nævner, og kun en af dem er graviditet og resten er mentalt eller fysyiske problemer.

Så du skal helt sikkert undersøges. Men er dine egne tests stadig negative, tror jeg ikke på mulig graviditet, for i 99 % af tilfældene ville man kunne teste for det og nu du siger det har stået på et stykke tid ja så er hcancerne for du ikke kan teste for det så små at jeg ikke synes det er det du skal fokusere på. Mere på hvad der ellers kan være galt med din krop.

Så du må lade lægen se på dig og se hvad der så sker:-)

Anmeld

8. september 2010

Diana...

Jeg ville helt klart tage til læge hvis jeg var dig. 

Min moster fandt først ud af hun var gravid da hun var 6 måneder henne. Hun havde mens som normalt testet negativt hele tiden og vokset kun lidt så hun bare så oppustet ud hele tiden. Og hun var sørme gravid. 

Anmeld

8. september 2010

Steph_Laurits

Diana... skriver:

Jeg ville helt klart tage til læge hvis jeg var dig. 

Min moster fandt først ud af hun var gravid da hun var 6 måneder henne. Hun havde mens som normalt testet negativt hele tiden og vokset kun lidt så hun bare så oppustet ud hele tiden. Og hun var sørme gravid. 

Uuuuh en menneskekrop er ikke altid til at gøre sig klog på

Ringer til min læge imorgen og får en tid hurtigst muligt, syntes nu jeg render deroppe i tide og utide efterhånden

Anmeld

8. september 2010

Diana...

StephanieJ skriver:

Uuuuh en menneskekrop er ikke altid til at gøre sig klog på

Ringer til min læge imorgen og får en tid hurtigst muligt, syntes nu jeg render deroppe i tide og utide efterhånden

Ja gør det :) Håber på vi får en update :) 

Anmeld

8. september 2010

Steph_Laurits

Diana... skriver:

Ja gør det Håber på vi får en update  

Selvfølgelig

Anmeld

8. september 2010

SussieThyssen

Er da spænt på hvad hvad lægen finder ud af

Kan da lige nævne, at jeg hører til de, der ikke har kunne graviditetstestes før i tidligst 4. md, så vi er altså en hel del

Men held og lykke, og så håber vi på det enten er en bebs eller noget andet let kurerbart, der rumsterer.

Knus fra

Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.