Overreagerer jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Steph_Laurits

Hej alle I skønne mennesker herinde!

Føler mig ret dum ved at skrive det jeg skriver nu, men jeg går lidt og kan ikke rigtig finde ud af mig selv og min krop pt. Så håber nogen har haft det på samme måde og kan give mig ro eller råd

Det lyder nok dumt, men her de sidste to gange jeg skulle have min mens er den kommet senere end normalt og har så blødt i kun 2 dage og heller ikke rigtig blødt særlig meget, som jeg plejer. Oveni det går jeg og har "rumlen" i maven, ubehag og nærmest krampeagtige episoder i "undermaven". Vågner også efterhånden tit om natten hvor min mave er spændt og igen med små jag. Plejer også at kunne tisse af om aftenen inden sengetid og så bare sove igennem, men er begyndt at vågne 1-2 gange hver nat fordi min blære er ved at springe.

Har taget et par graviditets tests efterhånden men uden resultat. Min mave ligner efterhånden lidt en lille ventende mave. Mange i min familie samt kærestens har flere gange spurgt om vi venter os, da det jo uden tvivl godt kunne se sådan ud. Men desværre må man jo sige nej, eftersom testene har givet den melding.

Går jeg og pylrer for meget eller hvad syntes i? Aner ikke hvordan jeg skal forholde mig eller noget. Syntes min krop er blevet "mærkelig" det sidste stykke tid

Nogen der har oplevet noget lignende og måske kan "berolige" mig lidt? Er lidt i syv sind pt.

Tak fordi du ville læse dette.

Kærligst StephanieJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

StephanieJ skriver:

Hej alle I skønne mennesker herinde!

Føler mig ret dum ved at skrive det jeg skriver nu, men jeg går lidt og kan ikke rigtig finde ud af mig selv og min krop pt. Så håber nogen har haft det på samme måde og kan give mig ro eller råd

Det lyder nok dumt, men her de sidste to gange jeg skulle have min mens er den kommet senere end normalt og har så blødt i kun 2 dage og heller ikke rigtig blødt særlig meget, som jeg plejer. Oveni det går jeg og har "rumlen" i maven, ubehag og nærmest krampeagtige episoder i "undermaven". Vågner også efterhånden tit om natten hvor min mave er spændt og igen med små jag. Plejer også at kunne tisse af om aftenen inden sengetid og så bare sove igennem, men er begyndt at vågne 1-2 gange hver nat fordi min blære er ved at springe.

Har taget et par graviditets tests efterhånden men uden resultat. Min mave ligner efterhånden lidt en lille ventende mave. Mange i min familie samt kærestens har flere gange spurgt om vi venter os, da det jo uden tvivl godt kunne se sådan ud. Men desværre må man jo sige nej, eftersom testene har givet den melding.

Går jeg og pylrer for meget eller hvad syntes i? Aner ikke hvordan jeg skal forholde mig eller noget. Syntes min krop er blevet "mærkelig" det sidste stykke tid

Nogen der har oplevet noget lignende og måske kan "berolige" mig lidt? Er lidt i syv sind pt.

Tak fordi du ville læse dette.

Kærligst StephanieJ

Synes helt klart du skal gå til lægen og få en undersøgelse.

Har ikke selv prøvet det, men har flere gange hørt om nogen som først kunne teste positivt meget langt inde i graviditeten, så muligheden er der der.

Samtidig vil det da sikkert være rart, at få nogle svar, også i forhold til om det evt. kunne være noget andet.

Ikke for at gøre dig urolig, men den mulighed er der jo også.

Håber på det bedste for dig.

Knus

Anmeld

7. september 2010

Steph_Laurits

Alexis skriver:

Synes helt klart du skal gå til lægen og få en undersøgelse.

Har ikke selv prøvet det, men har flere gange hørt om nogen som først kunne teste positivt meget langt inde i graviditeten, så muligheden er der der.

Samtidig vil det da sikkert være rart, at få nogle svar, også i forhold til om det evt. kunne være noget andet.

Ikke for at gøre dig urolig, men den mulighed er der jo også.

Håber på det bedste for dig.

Knus

Ja det er også lige det  Ved bare ikke om jeg pylrer for meget? Nævnte det med mens overfor min læge i tirsdags, hvor beskeden bare var "jamen det kan sagtens ske når man er på p-piller", og så tænkte jeg bare: "ja, men det har aldrig været sådan før".

Grunden til jeg bl.a. er lidt "bekymret" er at jeg én gang tidligere er blevet gravid på p-piller med min eks. Så ved jo at chancen jo kan være der. Dengang udeblev min mens dog helt og jeg testede positiv på 4. dagen over tid hos lægen. Så skulle da være underligt hvs jeg er gravid nu og stadig ikke tester positiv?!

Damn jeg er rundt på gulvet i øjeblikket.

Anmeld

7. september 2010

aarhusmor

Jeg synes du skal bestille en underlivsundersøgelse, for at være på den sikre side.
Men kroppen kan godt reagere som om den er gravid, når man gerne vil være det, eller tror man er det.

Anmeld

7. september 2010

Mumto3

Hvis man brændende ønsker at være gravid, så kan man godt få det der hedder 'indbildt gravidtitet'. Menstruationen kan helt udeblive, man tager på, maven buler ud, får spændte bryster, får kvalme osv. Men der er bare ikke noget foster  Det er ikke noget du kan gøre for!!! Det er ikke nogens skyld at man for 'indbildt graviditet'. Såden er psyken og kroppen bare indrettet.

Held og lykke med at få en positiv graviditetstest en dag!!

Anmeld

7. september 2010

Steph_Laurits

aarhusmor skriver:

Jeg synes du skal bestille en underlivsundersøgelse, for at være på den sikre side.
Men kroppen kan godt reagere som om den er gravid, når man gerne vil være det, eller tror man er det.

Ja den med at ønske at man bliver gravid og der intet sker kender jeg godt

Men ja kunne være en undersøgelse kunne være en god idé og få slået fast med 7" søm om der er noget eller ej

Anmeld

7. september 2010

Steph_Laurits

Mumto3 skriver:

Hvis man brændende ønsker at være gravid, så kan man godt få det der hedder 'indbildt gravidtitet'. Menstruationen kan helt udeblive, man tager på, maven buler ud, får spændte bryster, får kvalme osv. Men der er bare ikke noget foster  Det er ikke noget du kan gøre for!!! Det er ikke nogens skyld at man for 'indbildt graviditet'. Såden er psyken og kroppen bare indrettet.

Held og lykke med at få en positiv graviditetstest en dag!!

Ville være skønt hvis jeg er  Så også derfor det er lidt frustrerende ikke at vide hvad kroppen "har gang i"  Virker bare måske usandsynligt at jeg er gravid, da jeg jo ikke tester positiv. Men man kan jo aldrig vide.

Tusinde tak for Jeres hjælpende ord og fordi I "lyttede" til mit lille frustrations-udbrud

Anmeld

7. september 2010

aarhusmor

StephanieJ skriver:

Ja den med at ønske at man bliver gravid og der intet sker kender jeg godt

Men ja kunne være en undersøgelse kunne være en god idé og få slået fast med 7" søm om der er noget eller ej

ja også fordi jeg før har hørt om graviditeter hvor der ikke er målbart hcg.

Anmeld

7. september 2010

Steph_Laurits

aarhusmor skriver:

ja også fordi jeg før har hørt om graviditeter hvor der ikke er målbart hcg.

Lige præcis.

Anmeld

7. september 2010

Kildebakken

Det kunne godt lyde lidt som fibromer, hvilket er muskelknuder i livmoderen. De er ufarlige og 50 procent af alle kvinder over 40 år har dem, men det kan også være noget mere alvorligt. Fibromer kan forhindre at du bliver gravid eller gøre graviditeten problematisk.

Jeg ville gå til en gynækolog hurtigst muligt og få mavsen tjekket.

Håber det bare er din krop der spiller dig et puds.

Kærligst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.