Hej alle I skønne mennesker herinde!
Føler mig ret dum ved at skrive det jeg skriver nu, men jeg går lidt og kan ikke rigtig finde ud af mig selv og min krop pt. Så håber nogen har haft det på samme måde og kan give mig ro eller råd 
Det lyder nok dumt, men her de sidste to gange jeg skulle have min mens er den kommet senere end normalt og har så blødt i kun 2 dage og heller ikke rigtig blødt særlig meget, som jeg plejer. Oveni det går jeg og har "rumlen" i maven, ubehag og nærmest krampeagtige episoder i "undermaven". Vågner også efterhånden tit om natten hvor min mave er spændt og igen med små jag. Plejer også at kunne tisse af om aftenen inden sengetid og så bare sove igennem, men er begyndt at vågne 1-2 gange hver nat fordi min blære er ved at springe.
Har taget et par graviditets tests efterhånden men uden resultat. Min mave ligner efterhånden lidt en lille ventende mave. Mange i min familie samt kærestens har flere gange spurgt om vi venter os, da det jo uden tvivl godt kunne se sådan ud. Men desværre må man jo sige nej, eftersom testene har givet den melding.
Går jeg og pylrer for meget eller hvad syntes i? Aner ikke hvordan jeg skal forholde mig eller noget. Syntes min krop er blevet "mærkelig" det sidste stykke tid 
Nogen der har oplevet noget lignende og måske kan "berolige" mig lidt?
Er lidt i syv sind pt.
Tak fordi du ville læse dette.
Kærligst StephanieJ 
Anmeld