Hvad for noget hundefoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Fiona78

Det har ikke noget med prisen at gøre hvilket foder der er bedst
Det er forskelligt fra hund til hund hvilket foder der er det rigtige for dem, da jeg havde 5 rottweilere købte jeg 5 forskellige slags foder...
En af dem fik feks Chappi fra supermarkedet til under en 100 kr pr sæk og en anden fik Eukanuba til mellem 400-500 kr for 15 kg, en tredje blev fodre med BARF som er råt kød........ Det er helt individuel fra hund til hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

..

ladydan1 skriver:

Det er det også. Og når man har købt første gang får man en rabatkode man kan bruge indenfor 3 mdr..jo mere man køber for jo bedre rabat.

Så kan man finde et par stykker man køber sammen med så bliver det kun billigere og man kan sagtens købe forskelligt. Det er den samlede pris der tæller.

:-) Sisse

Hvilket mærke derinde køber I? Er en skovl til tysk og umiddelbart kan man bare bestille eukanuba og en masse andre mærker.. Syntes det lyder super, vil gerne bestille fra dem, lyder godt og nemt

Anmeld

7. september 2010

marhemor

Jeg køber hundefoder hos Danish Agro, hvor jeg køber deres billigmærke, og får 15 kg hvalpefoder til 239 kr. Vores grand danois spiser sådan en pose på 15 dage, så vi har heller ikke helt råd til det helt dyre...

Hendes pels er super flot og blank og hun optager det rigtig godt

Anmeld

7. september 2010

Nemesis

Macrolf skriver:

Hvilket mærke derinde køber I? Er en skovl til tysk og umiddelbart kan man bare bestille eukanuba og en masse andre mærker.. Syntes det lyder super, vil gerne bestille fra dem, lyder godt og nemt

vi køber meradog. Det er nemt og så kommer det lige til døren.

:-) Sisse

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Pia. skriver:

Jeg giver royal canin eller Hills - Har altid kørt med dyrlægens foder - som passer smadder godt til mine store hunde...

Forsøgte mig på et tidspunkt med Olivers - men det var ikke godt til mine hunde... deres pels blev mat og kedelig og de havde afføring flere gange dagligt - de optog intet af foderet ....

Hills er bare godt!  Pelsen bliver meget blankere og tænderne fine ift. almindeligt foder. Desuden skal man heller ikke bruge så meget af det som almindeligt foder, da det mætter mere Alt for dyrene...

Anmeld

7. september 2010

Pia.

Baagøe skriver:

Hills er bare godt!  Pelsen bliver meget blankere og tænderne fine ift. almindeligt foder. Desuden skal man heller ikke bruge så meget af det som almindeligt foder, da det mætter mere Alt for dyrene...

Meget meget enig.... - alt for mine vovser ... ALTID....

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Pia. skriver:

Meget meget enig.... - alt for mine vovser ... ALTID....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.