Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: .... Køber I til jeres hunde? Køber I foder hos dyrlægen til flere hundrede kroner eller køber I noget billigere i fx super markedet???
.... Køber I til jeres hunde? Køber I foder hos dyrlægen til flere hundrede kroner eller køber I noget billigere i fx super markedet???
Vores Berner Sennen får kun Royal Canin, der er tilpasset til store hunde + hun får olie.
Vi køber kun Olivers petfood. Det er rigtig godt og vi bestiller det bare over nettet,så bliver leveret til døren.
Jeg har arbejdet i Bonnie Dyrecenter og købte billigt foder der, men hunden tabte sig og fældede helt vidt! Så nu får han det fra Rema1000 og der er ingen problemer, underligt nok
Vi købte en voksen hund som kun havde fået skyttens hundefoder. Det lå i den billige ende og jeg syntes da at hun skulle have noget fra dyrlægen (kan ikke huske navnet) hun tabte sig og pelsen blev træls at se på. Så købte vi royal canin, det samme skete. Så gik vi tilbage til skyttens og vi havde en flot og tilfreds hund. Og de levere til døren.
Jeg giver royal canin eller Hills - Har altid kørt med dyrlægens foder - som passer smadder godt til mine store hunde...
Forsøgte mig på et tidspunkt med Olivers - men det var ikke godt til mine hunde... deres pels blev mat og kedelig og de havde afføring flere gange dagligt - de optog intet af foderet ....
Vi køber hundefoder i Maxi Zoo...
15 kg for 90 kr...
Det fungere fint til vores... :)
Køber hos zooplus.de. Hundefoder med omega 3+6 og minimalt med korn og fyldstof men rig på protein.
vi har allergihunde, så derfor en lidt speciel foder.
Vi køber 3 x 15 kg af gangen til 600 kr incl levering.
:-) Sisse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128