Hvad for noget hundefoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.293 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. september 2010

>>Carina<<

.... Køber I til jeres hunde?
Køber I foder hos dyrlægen til flere hundrede kroner eller køber I noget billigere i fx super markedet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Hvem?

Carina1984 skriver:

Køber I foder hos dyrlægen til flere hundrede kroner eller køber I noget billigere i fx super markedet???

Vores Berner Sennen får kun Royal Canin, der er tilpasset til store hunde + hun får olie.

Anmeld

6. september 2010

Anja.t

Vi køber kun Olivers petfood. Det er rigtig godt og vi bestiller det bare over nettet,så bliver leveret til døren.

Anmeld

6. september 2010

Laulund87

Jeg har arbejdet i Bonnie Dyrecenter og købte billigt foder der, men hunden tabte sig og fældede helt vidt! Så nu får han det fra Rema1000 og der er ingen problemer, underligt nok

Anmeld

6. september 2010

Majbriteriksen

Vi købte en voksen hund som kun havde fået skyttens hundefoder. Det lå i den billige ende og jeg syntes da at hun skulle have noget fra dyrlægen (kan ikke huske navnet) hun tabte sig og pelsen blev træls at se på. Så købte vi royal canin, det samme skete. Så gik vi tilbage til skyttens og vi havde en flot og tilfreds hund. Og de levere til døren.

Anmeld

6. september 2010

>>Carina<<

Tak for jeres svar

Anmeld

6. september 2010

Pia.

Jeg giver royal canin eller Hills - Har altid kørt med dyrlægens foder - som passer smadder godt til mine store hunde...

Forsøgte mig på et tidspunkt med Olivers - men det var ikke godt til mine hunde... deres pels blev mat og kedelig og de havde afføring flere gange dagligt - de optog intet af foderet ....

Anmeld

6. september 2010

Sujan

Jeg køber hundefoder hos Gård butikken direkte.. det ligger i middel prisklassen... det er økologisk og mine hunde har fået rigtig god pels.. så det er jeg super glad for

Anmeld

6. september 2010

Mira0911

Carina1984 skriver:

Vi køber hundefoder i Maxi Zoo...

15 kg for 90 kr...

Det fungere fint til vores... :)

Anmeld

6. september 2010

Nemesis

Køber hos zooplus.de. Hundefoder med omega 3+6 og minimalt med korn og fyldstof men rig på protein.

vi har allergihunde, så derfor en lidt speciel foder.

Vi køber 3 x 15 kg af gangen til 600 kr incl levering.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.