update på min søster og svoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. september 2010

oo

jeg kommer lige med en lille opdatering, fordi I var så søde at lægge øre til, da det hele krakkede for nogle uger siden

min søster fortalte, at de havde prøvet det med at være venner i et par dage, men havde opdaget at det jo slet ikke gik, fordi de rent faktisk elsker hinanden og bare rigtig gerne VIL hinanden, men ikke har kunnet finde ud af at finde hinanden. hvis I forstår... de har brugt rigtig  rigtig meget tid på at tale om alting og hun har fortalt at Jonas er meget gladere nu, hvor han kan fortælle ærligt og reagere på alle de ting han har været offer for de sidste par år, og hun selv også har været ærlig og sagt fx at hun ikke vil fortsætte i det job hun har nu osv osv, jeg kan høre der sker en hel masse indeni hende lige for tiden, fordi hun er begyndt at tænke over og bearbejde sin barndom og det kan jo KUN gå godt!

nåh men, så idag sendte Jonas denne sang til hende på facebook og skrev at hun skulle læse teksten og så forstod hun måske - og jeg er jo den eneste (altså lige udover jer tøser ) der overhovedet ved de har/har haft problemer, så jeg har simpelthen hyyyyyyylet mens jeg lyttede til denne her sang:

http://www.youtube.com/watch?v=o7_s9H0BRrU&feature=related

I får lige teksten, til dem der er ligeså uskarpe som mig til at tyde den slags:

It's looking like a limb torn off
Or altogether just taken apart
We're reeling through an endless fall
We are the ever-living ghost of what once was

But no one is ever gonna love you more than I do
No one's gonna love you more than I do

And anything to make you smile
It is my better side of you to admire
But they should never take so long
Just to be over then back to another one

But someone,
They could have warned you
When things start splitting at the seams and now
The whole thing's tumbling down
Things start splitting at the seams and now
If things start splitting at the seams and now,
It's tumbling down
Hard.

Anything to make you smile
You are the ever-living ghost of what once was
I never want to hear you say
That you'd be better off
Or you liked it that way

But someone
They should have warned you
When things start splitting at the seams and now
The whole thing's tumbling down
Things start splitting at the seams and now
If things start splitting at the seams and now,
It's tumbling down
Hard

Jeg holder uendeligt meget af dem begge to og jeg er så GLAD for at de besluttede at finde en måde at finde hinanden igen istedet for at acceptere, at de var ved at glide fra hinanden!

og så skulle vi måske allesammen huske hvor heldige vi er, om det er mænd eller unger der i sidste ende redder dagen og gør livet værd at leve - jeg vil i hvert fald gå ned og give Søren et kæmpe kys nu og håbe han aldrig glider ud af mine hænder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

lion

Hvor er det bare god læsning til "natten", at din søster og svoger har valgt at kæmpe for det de har og prøve på at få det til at virke.

Hvor er det godt at Jonas endelig kan komme ud med alt det der er sket, så han ikk holder det mere inde.

Ja opgøret med ens barndom, skal vi jo alle ha hvis det ikk har været lige god.

Jeg vil krydse fingre for dem at det vil lykkes dem at finde hinanden og komme videre.

Jeg vil give Jacob et stort kys når han komme ind i stuen igen, men lige nu vil jeg tænkte på det  MEGA kram jeg fik af Cassandra idag. Så hun HELT af sig selv gav mig, og det varer bare længe, og hun sad og rokkede med mig og sang for mig. Jeg tror det var hjulene på bussen.  Det er første gang hun har gjort det.

Anmeld

6. september 2010

oo

lion skriver:

Hvor er det bare god læsning til "natten", at din søster og svoger har valgt at kæmpe for det de har og prøve på at få det til at virke.

Hvor er det godt at Jonas endelig kan komme ud med alt det der er sket, så han ikk holder det mere inde.

Ja opgøret med ens barndom, skal vi jo alle ha hvis det ikk har været lige god.

Jeg vil krydse fingre for dem at det vil lykkes dem at finde hinanden og komme videre.

Jeg vil give Jacob et stort kys når han komme ind i stuen igen, men lige nu vil jeg tænkte på det  MEGA kram jeg fik af Cassandra idag. Så hun HELT af sig selv gav mig, og det varer bare længe, og hun sad og rokkede med mig og sang for mig. Jeg tror det var hjulene på bussen.  Det er første gang hun har gjort det.

åååååh! se det er jo lykke i ren form, Helene

og tak! jeg er også bare så glad for at de kæmper, jeg kan slet ikke forestille mig at Jonas pludselig ikke skulle være en del af familien længere!

Anmeld

6. september 2010

lion

Tjuhl skriver:

åååååh! se det er jo lykke i ren form, Helene

og tak! jeg er også bare så glad for at de kæmper, jeg kan slet ikke forestille mig at Jonas pludselig ikke skulle være en del af familien længere!

Ja det må også være mærkeligt, hvis han ikk var en del af familien mere, nu hvor han har været det i lang tid.

Ja det er bare ren lykke.

Det er noget af det bedste jeg ved. Det andet er at se Julius.

Han elsker sin storesøster, han kigger tit på hende og så store smiler han bare.

Anmeld

6. september 2010

JustAnotherName

.....ooooog PIV!!! ....Så tror jeg nok lige at det er ved at være tid til at lukke computeren herfra også, og give Kenneth et ordentlig KYS  Så han kan mærke, men jeg også siger til ham, at jeg elsker ham  ....... Det glemmer jeg nogle gange lidt at gøre - sådan rigtigt inderligt! 

Dejlig update,
og skønt at de elsker hinanden nok til at løse problemerne SAMMEN!

Anmeld

7. september 2010

Ranarupta

Ihh, hvor dejligt at høre.

Ud fra din beretning sidst, så sad jeg med den dér følelse i maven af, at det var helt forkert, at de skulle forlade hinanden. Måske det var måden du skrev det på eller måske det var fordi kæresten og jeg selv roder lidt rundt pt. Jeg ved det ikke. 
Men det er skønt, at tingene tog en anden drejning.

Anmeld

7. september 2010

sarahb

hvor SKØNT OG FASNTASTISK.
Og den sang gav mig da både gåsehud på arme og ben...
Det lyder bare til de er helt rigtige for hinanden og at det er den bedste beslutning de har taget...

Anmeld

7. september 2010

Barbamama

NEEEEJ hvor er jeg glad for at høre det!!! Hold kæft det er sejt at de beslutter sig for at kæmpe SAMMEN i stedet for at give op!!!! Er da helt lettet! Og jeg kender dem ikke engang! HI hi....

Anmeld

7. september 2010

oo

jeg er også bare så glad, jeg kan slet ikke forestille mig familien uden Jonas (han var jo den første gode mand der kom ind i vores familie og han har ændret vores allesammens opfattelse så meget på det punkt) og jeg var også glad for, at vi fik sagt til ham, at uanset hvad så var vi der altid for ham, for det kunne vi godt mærke gjorde en forskel i hans opfattelse af sig selv. og nu hvor de kæmper sammen, så er det bare , for det vil man meget hellere bakke op omkring end en skilsmisse

Anmeld

7. september 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at høre

Kærligheden er helt sikker værd at kæmpe for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.