Lidt ynk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

AnneBJ

Sabina92 skriver:

Okay ((; Hvor er det dog dejligt for jer, nu kan man endelig købe ting osv.

Jeg kender desværre ingen der har haft en ma s;

- Har bare virkelig brug for at tale med en om det.

tør ikke at gå og være glad, tænk hvis min drøm bliver knust

Jeg har overhovedet ikke blødt eller haft ondt.

Jeg kan sagtens forstå din frygt!! Men jeg tror også du er nødt til, både for din og babyen skyld, at tænke positivt! OG rationelt, hvis jeg kan kalde det det. Hvorfor skulle alt ikke være godt? Hvorfor skulle der være noget galt netop hos dig? Du bløder ikke, har ikke ondt, og mærker ikke noget forkert?

Når det er sagt, er det klart, at når man ingen symptomer mærker, så har man svært ved at tro på det er virkeligt! Men jeg kan fortælle dig, at selv med den mængde kvalme jeg har, som du jo har kunnet læse om, så er jeg nervøs for scanning på fredag! Rigtig nervøs! Det tror jeg er helt normalt at være, men pas på du ikke bliver alt for bekymret så du stresser dig selv og lillen.

Har du overvejet at betale dig fra en tryghedsscanning allerede nu - selvom der ikke er længe til NF kunne det måske give dig lidt ro i sindet, og mulighed for at nyde, at du ingen symptomer har! For tro mig! Hvis alt er som det skal være, skal du virkelig være glad for, at være symptomfri Ikke at jeg misunder dig din bekymring, for jeg er sikker på det er rigtig hårdt og frustrerende for dig!

Ved ikke hvad jeg kan skrive som kan trøste og berolige dig, men prøv at undlade at læse mere om SA'er, MA'er osv. - og tænk, at alt føles som det skal, ingen blod, ingen smerter og en positiv test må resultere i et sundt og dejligt barn, indtil andet (selvfølgelig ikke bliver) bevist!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Sabina92

AnneBJ skriver:

Jeg kan sagtens forstå din frygt!! Men jeg tror også du er nødt til, både for din og babyen skyld, at tænke positivt! OG rationelt, hvis jeg kan kalde det det. Hvorfor skulle alt ikke være godt? Hvorfor skulle der være noget galt netop hos dig? Du bløder ikke, har ikke ondt, og mærker ikke noget forkert?

Når det er sagt, er det klart, at når man ingen symptomer mærker, så har man svært ved at tro på det er virkeligt! Men jeg kan fortælle dig, at selv med den mængde kvalme jeg har, som du jo har kunnet læse om, så er jeg nervøs for scanning på fredag! Rigtig nervøs! Det tror jeg er helt normalt at være, men pas på du ikke bliver alt for bekymret så du stresser dig selv og lillen.

Har du overvejet at betale dig fra en tryghedsscanning allerede nu - selvom der ikke er længe til NF kunne det måske give dig lidt ro i sindet, og mulighed for at nyde, at du ingen symptomer har! For tro mig! Hvis alt er som det skal være, skal du virkelig være glad for, at være symptomfri Ikke at jeg misunder dig din bekymring, for jeg er sikker på det er rigtig hårdt og frustrerende for dig!

Ved ikke hvad jeg kan skrive som kan trøste og berolige dig, men prøv at undlade at læse mere om SA'er, MA'er osv. - og tænk, at alt føles som det skal, ingen blod, ingen smerter og en positiv test må resultere i et sundt og dejligt barn, indtil andet (selvfølgelig ikke bliver) bevist!

Jeg prøver virkelig at tænke på de gode ting, men som om en sten der slår mig i hovedet hver gang, fordi jeg så, så rosen rødt på alt sidste som endte i en SA..

- Jeg tror os snart min veninder er træt af mig, spørger og spørger hele tiden for at bekræfte mig selv.

har en lille smule ømme nippel, hurra for det s;

Anmeld

7. september 2010

AnneBJ

Sabina92 skriver:

har en lille smule ømme nippel, hurra for det s;

Så glæd dig over dem! Det gik rigtig hurtigt over ved mig

Anmeld

7. september 2010

Sabina92

AnneBJ skriver:

Så glæd dig over dem! Det gik rigtig hurtigt over ved mig

Jaa gør jeg os, prikker hele tiden til dem for at se om de er ømme ((: til grin, men altså

Anmeld

7. september 2010

Sabina92

Sabina92 skriver:

Jaa gør jeg os, prikker hele tiden til dem for at se om de er ømme ((: til grin, men altså

Glemte lige at sige jeg skal til nf på mandag så det er dumt at gå ud og betale for det nu syntes jeg s;

- Jeg har os et andet spørgsmål: Jeg fik taget blodprøver i sidste uge, der kan de jo se om mit HCG stiger som det skal, hvis ikke det havde det, ville de så ikke kontake mig og sige jeg skal komme så hurtigt som muligt? og blive tjekket.

Anmeld

7. september 2010

AnneBJ

Sabina92 skriver:

Det ER fjollet ja, men jeg gjorde også - skal jo ligesom følge med i udviklingen

Anmeld

8. september 2010

Sabina92

AnneBJ skriver:

Det ER fjollet ja, men jeg gjorde også - skal jo ligesom følge med i udviklingen

præcis  det er pinefuldt det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.