Hvilken is

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

>>Carina<<

Helt klart ben&Jerry. Uhm der er nogle lækre varianter. Chokolate fudge brownie er SÅ lækker. Og cookie dough. Men pas på man blir afhængig af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Nemesis

Kender ikke nogen af dem 

Sisse som vist slet ikke følger med tiden.

Anmeld

6. september 2010

M.O.A.R.

Har aldrig smagt nogle af dem, så jeg stemmer blankt..

Selvom jeg eeeeeeeeeelsker is, specielt vanillie

Anmeld

7. september 2010

Bondepigen

noname skriver:

Må nok hellere tage mig sammen og prøve smage begge dele en dag, så jeg kan tale med...

jeg æææælsker is, så det er egentlig underligt at jeg ikke har prøvet nogen af dem... men er TIT og OFTE vadet forbi begge dele, men går lidt i stå ved synes af prisen på de små bøtter...

Jeg har osse tit haft lyst til at prøve.... men til den pris må jeg hellere lade være... Tænk hvis man bliver afhængig af skidtet...

Anmeld

7. september 2010

Chamomile

Hvor kan Häagen-dazs købes? Mindes ikke at have stødt på det. Jeg er selv isjomfrue når det kommer til de 2 slags is.

Anmeld

7. september 2010

Ranarupta

linselouise skriver:

gentagelse:

Häagen-dazs - Cookies and cream!!!!! Jeg siger bare PRØV DEN så kommer du i IS-himlen, det lover jeg Det er uden tvivl verdens bedste bedste is, og dem der siger andet LYVER!!

Er det den, der minder om Oreos? For den er god! Meeen: jeg stemmer Ben & Jerry's!

Anmeld

7. september 2010

Ranarupta

7. september 2010

L.J.L

Ranarupta skriver:

Er det den, der minder om Oreos? For den er god! Meeen: jeg stemmer Ben & Jerry's!

ja det er Oreos der er i isen, mumse mumse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.