Hvilken is

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: er bedst???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.024 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. september 2010

NoName

er bedst???

Af ren nysgerrighed og bare for sjov spør jeg jer hvilken is er bedst?

Jeg har ikke selv smagt nogen af dem, så er stadig jomfru på det område . Jeg har altid fået af vide at Häagen-dazs er verdens bedste, men passer det nu også????

Da det er umuligt med alle de smagsvarianter der findes, må i gerne komme med jeres farvorit smag...

Majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

L.J.L

gentagelse:

Häagen-dazs - Cookies and cream!!!!! Jeg siger bare PRØV DEN så kommer du i IS-himlen, det lover jeg Det er uden tvivl verdens bedste bedste is, og dem der siger andet LYVER!!

Anmeld

6. september 2010

ESV

noname skriver:

er bedst???

Af ren nysgerrighed og bare for sjov spør jeg jer hvilken is er bedst?

Jeg har ikke selv smagt nogen af dem, så er stadig jomfru på det område . Jeg har altid fået af vide at Häagen-dazs er verdens bedste, men passer det nu også????

Da det er umuligt med alle de smagsvarianter der findes, må i gerne komme med jeres farvorit smag...

Majken

Jeg vil LANGT hellere spise Ben & jerrys, men det er så også fordi jeg ikke rigtig bryder mig om fløde is og B&J har lavet nogle helt fantastiske sorbet is..

Anmeld

6. september 2010

misslea

INGEN TVIVL... Ben & Jerrys.... uuussshh det er godt!!!

Anmeld

6. september 2010

Laulund87

Ben&Jerrys

Anmeld

6. september 2010

oo

I'm a Ben&Jerry's kinda gal

Anmeld

6. september 2010

Vingummien

Helt klart Ben&Jerrys

Anmeld

6. september 2010

Mka

Bryder mig ikke om benjerrys, og kender ikke den andren. Så det bliver blank for mig. Er eller sindsyg vild med is

Anmeld

6. september 2010

NoName

Må nok hellere tage mig sammen og prøve smage begge dele en dag, så jeg kan tale med...

jeg æææælsker is, så det er egentlig underligt at jeg ikke har prøvet nogen af dem... men er TIT og OFTE vadet forbi begge dele, men går lidt i stå ved synes af prisen på de små bøtter...

Anmeld

6. september 2010

Ploffer

linselouise skriver:

gentagelse:

Häagen-dazs - Cookies and cream!!!!! Jeg siger bare PRØV DEN så kommer du i IS-himlen, det lover jeg Det er uden tvivl verdens bedste bedste is, og dem der siger andet LYVER!!

So true 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.