zafir, hvor var du smuk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Tina2

Det var super godt, Zafir!!!  Godt fortalt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Becks

Zafir skriver:

Hun lå og skrub sked under hele interviewet... hihi... Jeg var SÅ meget ved at komme til at grine over det Så en del krumspring lavede hun i hvertfald... hehe.

Hvor var I smukke Zafir!

Kan ikke takke dig nok for vi måtte se med! Simpelthen det mest fantastiske jeg længe har oplevet 

Anmeld

7. september 2010

oo

Zafir skriver:

Hun lå og skrub sked under hele interviewet... hihi... Jeg var SÅ meget ved at komme til at grine over det Så en del krumspring lavede hun i hvertfald... hehe.

hahahahaaaaa! nu blir Søren lige en tand vildere med hende når han hører det  Jeg stod og lavede sovs i køkkenet og Søren farede frem og tilbage mellem komfuret og tv'et så han kunne holde øje med hvornår du kom på, og så blev der brølet "HUN EEEEEER DEEEEEER!"

Anmeld

7. september 2010

Dictes mor

Zafir skriver:

He he, det er jo helt genialt, sådan Frigg Jeg synes nok, at jeg kunne kende de der lyde som om der var noget i gære Dejligt interview, jeg blev lige en anelse rørt, men så igen, hvornår bliver jeg ikke det. Men hold da op mand, hvor er hun bare alt for nuttet, det er jo lige før man bliver lidt skruk igen, om end det er lidt for tidligt.

Anmeld

7. september 2010

Karo

Ja den klarede du da rigtigt godt

Og Frigg er jo simpelthen bare så dejlig, også når hun skrup skider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.