zafir, hvor var du smuk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Chamomile

majhan11 skriver:

sindsyg smuk og sikke en positiv energi og varme man fik af at se på dig og din lille ny smukke datter

Jeg er helt enig. Og hvor var det sødt med det lille nys.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Mira0911

Rigtig smukt Zafir...

Anmeld

6. september 2010

twinboys

Jeg hopper på vognen også.... super sej og smuk

Anmeld

6. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jep! aftensmaden blev forsinket herhjemme, fordi vi SKULLE se zafir i fjerneren  og Søren sagde bagefter "sådan en baby kan meget mere end jeg troede..."

Arh hahahahah ham Søren altså, han giver mig bare så mange gode grin hehehehe....

Og ja Zafir så da überfreeeesh ud synes jeg

Anmeld

6. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bagger26 skriver:

Hahaha god kommentar, syntes nu ikke jeg så Frigg lave de store krumspring..

Hun lå og skrub sked under hele interviewet... hihi... Jeg var SÅ meget ved at komme til at grine over det Så en del krumspring lavede hun i hvertfald... hehe.

Anmeld

6. september 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Hun lå og skrub sked under hele interviewet... hihi... Jeg var SÅ meget ved at komme til at grine over det Så en del krumspring lavede hun i hvertfald... hehe.

Hahahahahah heldigt det ikke kunne høres på mic'en

Anmeld

6. september 2010

Pia

Super interwie Zafir..
Er det mig der ikke har fulgt ordentlig med, eller kan det passe at der ikke er kommet et sammen drag af fødslen endnu??

Anmeld

6. september 2010

wamse

Æv jeg nåede slet ikke at se det

Anmeld

6. september 2010

bagger26

Zafir skriver:

Hahaha hvor godt, ja det er også det krumspring de er bedst til... Kunne godt forstille mig det var svært at holde masken, de små har jo ikke så meget stedfornemmelse, så hvorfor ikke prutte på live tv hehehe..

Anmeld

6. september 2010

JustAnotherName

Zafir skriver:

hahaha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.