Gode hagesmække?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Ranarupta

Frøken Fugl skriver:

Min dreng er lige begyndt på skemad, og jeg kan godt fornemme allerede nu at de seks hagesmække jeg har, ikke kommer til at række i længden  
Jeg leder efter nogle gode hagesmække, helst nogle som ikke er af hård plast, men som alligevel er vandtætte - kan I anbefale nogle?
Meget gerne med links eller henvisning til hvor de kan købes

Min dreng er lige begyndt på skemad, og jeg kan godt fornemme allerede nu at de seks hagesmække jeg har, ikke kommer til at række i længden  

Jeg leder efter nogle gode hagesmække, helst nogle som ikke er af hård plast, men som alligevel er vandtætte - kan I anbefale nogle?Meget gerne med links eller henvisning til hvor de kan købes

Vi er endnu ikke begyndt på skemad, men når den tid kommer, så skal vi have sådan nogle

http://www.babyshoppen.com/shop/tommee-tippie-hagesmaek-673p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Maddox

Vi har brugt/bruger den fra Katvig

Som er coated og derfor vandtæt og nem at tørre af. Desuden kan den komme i vaskemaskinen. Og der er opsamlingslomme foran - Den har vi været super glade for!  

Nu hvor han spiser selv, bruger vi ofte dem med ærmer fra Ikea - 22 kr for 2 stk.. Det kan vist ikke gøres billigere

KLADD PRICKAR Hagesmæk blå, rød Antal i pakningen: 2 stk

Anmeld

7. september 2010

KarinaIda

Frøken Fugl skriver:

Jeg leder efter nogle gode hagesmække, helst nogle som ikke er af hård plast, men som alligevel er vandtætte - kan I anbefale nogle?
Meget gerne med links eller henvisning til hvor de kan købes

Jeg leder efter nogle gode hagesmække, helst nogle som ikke er af hård plast, men som alligevel er vandtætte - kan I anbefale nogle?Meget gerne med links eller henvisning til hvor de kan købes

http://www.trendsales.dk/annoncer/del-priore-stor-hagesmaek-vuggestue-model/16825135?forum=370&track=15&road=&search=hagesmæk&sort=ID DESC&status=1&pn=2&rt=ssr

Dem har jeg købt 6 af, og de er FANTASTISKE... for de er dejlig lange men også brede.... Og vores dagplejemor er super glad for den... Hun siger det er den bedste hagesmæk hun nogen siden har set

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.