Gode hagesmække?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.440 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Frøken Fugl

Min dreng er lige begyndt på skemad, og jeg kan godt fornemme allerede nu at de seks hagesmække jeg har, ikke kommer til at række i længden  
Jeg leder efter nogle gode hagesmække, helst nogle som ikke er af hård plast, men som alligevel er vandtætte - kan I anbefale nogle?
Meget gerne med links eller henvisning til hvor de kan købes

Min dreng er lige begyndt på skemad, og jeg kan godt fornemme allerede nu at de seks hagesmække jeg har, ikke kommer til at række i længden  

Jeg leder efter nogle gode hagesmække, helst nogle som ikke er af hård plast, men som alligevel er vandtætte - kan I anbefale nogle?Meget gerne med links eller henvisning til hvor de kan købes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

L.J.L

Frøken Fugl skriver:

Jeg leder efter nogle gode hagesmække, helst nogle som ikke er af hård plast, men som alligevel er vandtætte - kan I anbefale nogle?
Meget gerne med links eller henvisning til hvor de kan købes

Jeg leder efter nogle gode hagesmække, helst nogle som ikke er af hård plast, men som alligevel er vandtætte - kan I anbefale nogle?Meget gerne med links eller henvisning til hvor de kan købes

jeg købte en i føtex eller kvicly kan ikke helt huske det, men den er af sådan noget blødt noget, liidt som voksdug, men blødere, og så er den med ærmer, smart!

Anmeld

6. september 2010

LauraLW

Nu kan jeg så se at de ikke må være af hård plast :-) Det er ellers dem jeg vil anbefale her til starten - bruger dem selv til Vilma som også er igang med den første skemad. Synes de er geniale da de opsamler alt det der ryger ved siden af. Har også nogle i voksdug med fleece bagpå, men der skøjter mad og vand bare videre ned på tøj og gulv etc, som dem venter vi med til hun er lidt sikrere.

Så selvom du ikke vil have dem, så er det min anbefaling :-) ca. 20 kr i føtex/bilka.

(eller om ikke andet en anden med opsamlings skål eller lomme)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2010

Tjuls

Nu er det ved at være læææænge siden vi brugte hagesmække, men vi fik dem lavet.. I forskellige længder..

De var bløde, men stadig vandtætte, og så kunne vi ellers få dem som vi ønskede..

Så de kan godt anbefales.. Mener det var over Trendsales vi købte dem :-)

Og det er jo også lidt smart med sine helt egne og unikke hagesmækker

Anmeld

6. september 2010

Frøken Fugl

LauraLW skriver:

Nu kan jeg så se at de ikke må være af hård plast :-) Det er ellers dem jeg vil anbefale her til starten - bruger dem selv til Vilma som også er igang med den første skemad. Synes de er geniale da de opsamler alt det der ryger ved siden af. Har også nogle i voksdug med fleece bagpå, men der skøjter mad og vand bare videre ned på tøj og gulv etc, som dem venter vi med til hun er lidt sikrere.

Så selvom du ikke vil have dem, så er det min anbefaling :-) ca. 20 kr i føtex/bilka.

(eller om ikke andet en anden med opsamlings skål eller lomme)

Jeg kan godt se at de hårde hagesmække er supersmarte - men, min dreng sidder endnu ikke selv. Han halvt sidder, halvt ligger på arm når han spiser - og så kan han bare ikke have sådan en på. Desværre. 

Anmeld

6. september 2010

L-Mortil3

Vi brugte de der 5 pak fra bilka, super gode, nu er han det større, så bruger vi nogle med opsamling forneden

Anmeld

6. september 2010

thildemus

Disse fra celavi er simpelthen skønne.

http://www.casara.dk/shop/celavi-lang-hagesmaek-1316p.html

Kan både tøres ned med klud og vaskes og fås i kort og lang og er 100% vandtæt. Jeg er meget glad for den lange fordi den kan nå ind under tallerkenen.

Den kan købes i baby butikkerne (babysam osv) og nogle tøjbutikker.

Anmeld

6. september 2010

serinasmor

vi brugte savlesmække i starten ... det gik fint uden alt for meget spild ... det var jo så¨også dengang hun sad stille og gerne ville mades .. nu hvor prinsessen spiser selv bruger vi ALTID den i plast med opsamlingsskål .. så behøver vi ikke skifte tøj 4 gange om dagen

Anmeld

6. september 2010

XXSS

Vi bruger ikke plast men lange smække fra gaia og ko og www.brands4kids.dk

http://www.filabel.dk/shop/Spisetid/Spisetid+Hagesm%c3%a6kke/pr-GAIAO-11700.aspx

http://www.brands4kids.dk/Pippi/Photo/E-Katalog-2.htm  hagesmækker

også købt i ønskebørn - der går vand og snask ikke igennem og de kan både tørres af med en klud og vaskes i maskinen.

De er lange og kan både fås med og uden opsamlingsfolder for neden..

Begge kan anbefales..

Anmeld

7. september 2010

LC

Jeg har nogle hagesmække med ærmer fra playshoes. Der er sådan noget plast på bagsiden så min lille datter ikke bliver våd, men ellers er de lavet i stof og kan gå i vaskemaskinen.

Er vildt glad for dem, så sviner man ikke flere sæt tøj til om dagen, fordi de sutter på hænder/ærmer mens de spiser.

Man kan købe dem her: http://morogbaby.com/hagesmaekke-12/hagesmaek-med-aermer-76.html

Babybjôrn laver også nogle hagesmække med ærmer, men de er noget dyrere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.