Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg tror måske du har ret... jeg kan jo godt lide de unger... men jeg kan ikke få det til at fungerer sådan her længere.... Nogle gange overvejer jeg om jeg skal være i et helt andet fag....
Jeg tror måske du har ret... jeg kan jo godt lide de unger... men jeg kan ikke få det til at fungerer sådan her længere....
Nogle gange overvejer jeg om jeg skal være i et helt andet fag....
Okay ja det snakkede du jo også om på et tidspunkt... Måske du skulle tage en pause væk fra det i et helt andet fag og så se om du kommer til at savne det eller om det var rigtigt for dig at komme væk....
JustAnotherName skriver: PAS PÅ DIG SELV.....og tag de signaler, som din krop giver dig, alvorligt! Øv, at det skal være sådan. Men din og krøltoppens velvære kommer altså i FØRSTE RÆKKE! - Så må job være job, og det første som syltes, hvis ikke tingene (eller du) hænger sammen i længden! Knus til dig...
PAS PÅ DIG SELV.....og tag de signaler, som din krop giver dig, alvorligt!
Øv, at det skal være sådan. Men din og krøltoppens velvære kommer altså i FØRSTE RÆKKE! - Så må job være job, og det første som syltes, hvis ikke tingene (eller du) hænger sammen i længden!
Knus til dig...
Heeelt enig med Katrine.... Pas på dig selv!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128