Har en lidt træls tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg kan godt forestille mig det er hårdt at være omgivet af børn hele dage. Men du skal helt sikkert tænke på dig selv, og betyder det at forældrene til den lille nye dreng må finde en ny dagpleje, så må det være sådan. Det nytter ikke noget at du kører dig selv ned og det får dine dagpleje børn intet godt ud af.

Det er hårdt, men ofte også rigtig hyggeligt og givende... men min hjerne, hjerte og krop kan ikke rigtig være med mere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

uuuuuuuuuuuh, pas nu på dig!!!! her er det økonomien der stresser mig.... og det er jo i sidste ende BARE penge...

men søde, du skal altså passe rigtig godt på dig selv! og ja, jeg kan da godt se det er røv for forældrene hvis de skal ud og finde et andet tilbud til børnene, og jeg er sikker på at du også holder af de børn.... men så du selv skriver så har du evig dårlig samvittighed overfor jeres datter, og det holder jo ikke... og de skal nok finde et andet sted hvor børnene også trives... du skal huske det er dit job... og de har ikke ret til at halshugge dig eller bære nag fordi du måske fandt et andet job...

enten skal du arbejde med det og få mindre dårlig samvittighed, og ellers må du søge andre jobs... :0)

i øvrigt så trives jeres datter jo skide godt.... og hun er ganske sikkert ikke det eneste barn der har prøvet at være først og blive hentet sidst, uden at tage skade!

stort knus

Jeg skal lære at det er MIN familie der kommer i første række... men ja man holder jo af de unger.... og også af deres forældre, det er jo derfor det er så ski** hårdt!

Anmeld

6. september 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

PAS PÅ DIG SELV.....og tag de signaler, som din krop giver dig, alvorligt!

Øv, at det skal være sådan. Men din og krøltoppens velvære kommer altså i FØRSTE RÆKKE! - Så må job være job, og det første som syltes, hvis ikke tingene (eller du) hænger sammen i længden!

Knus til dig...

Jeg kan mærke at det er meget vigtigt for mig at lytte til min krop for tiden... og tror desværre jeg har været for dårlig til det i lang tid...

Anmeld

6. september 2010

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Kæmper krammer til dig min kære  Kan godt forstå du synes det er træls! Men se det endeligt ikke som et nederlag at du måske skal skifte jobbet ud - Du ved godt at det er for dit og din families bedste i sidste ende. Jeg ved godt selv at det tit er svært at huske at tænke på sig selv, men det er bare så drøn vigtigt! Livet er bare for kort til ikke at gøre noget ved problemerne (siger hende der selv sidder midt i saksen pt....)

Kærlige tanker og knus

Du har helt ret!

Anmeld

6. september 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

det vigtigste er livet er trods alt din mand og din datter og det er jo også det din hjerte går og fortæller dig lige nu. problemet er selvfølgelig hvordan du får løst situationen så I allesammen er tilfredse og ikke mindst så det stadig hænger sammen økonomisk. og må jeg så lige sige, hvor er det dog pissetræls at man skal huske huske huske økonomien hele tiden!! Søren har lige været syg torsdag-fredag og været hjemme i fire dage og imorges sagde han også "gid jeg ikke behøvede have et arbejde, det er bare tid væk fra det der rent faktisk betyder noget i mit liv"!

Jeg håber du lytter til din krop og får taget hensyn til dig selv - istedet for forældrene, som trods alt nok skal overleve lidt fravær fra din side

Penge er roden til alt ondt!

Ja jeg kan mærke nu at jeg for længe ikke har lyttet til mig selv.... og min krop og hjerne har brugt alt for meget energi på åndsvage ting som slet intet betyder i det store hele!

Anmeld

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg skal lære at det er MIN familie der kommer i første række... men ja man holder jo af de unger.... og også af deres forældre, det er jo derfor det er så ski** hårdt!

nogen gange så er det er hårdt, det rigtige og det bedste...

Anmeld

6. september 2010

Anonym trådstarter

1000 tak for alle jeres svar... det betyder ufatteligt meget for mig at kunne lufte mine tanker og problemer herinde...

Jeg har fået sagt farvel til det ene barn, på en god og fornuftig måde... det var hårdt og jeg forstår udemærket at forældrene bliver kede af det... men det var sådan det måtte være...
Jeg har her i weekenden vendt det så mange gange med min mand og mine veninder.... og endnu flere gange i mit hovede og det var det eneste rigtige at gøre... nu må jeg så se hvad næste skridt skal være.

Anmeld

6. september 2010

anna-jonas

Stort, stort kram til dig..................og husk at passe på dig selv, for der er ikke andre der gør det for dig. Godt at du er begyndt at mærke efter, at du måske skal noget andet. Måske ville det også være godt for blodtrykket............og for hele familien. Hvad med en deltidsstilling, inden for dit felt??

Knus Mette

Anmeld

6. september 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Stort, stort kram til dig..................og husk at passe på dig selv, for der er ikke andre der gør det for dig. Godt at du er begyndt at mærke efter, at du måske skal noget andet. Måske ville det også være godt for blodtrykket............og for hele familien. Hvad med en deltidsstilling, inden for dit felt??

Knus Mette

Vi har faktisk haft det oppe at vende.... et job på 32-34 timer om ugen ville være helt perfekt og ville også kunne gå rent økonomisk....

Vi har snakket om at det både vil gavne mig (rent helbredsmæssigt) men også familielivet.... for som det er nu har jeg oveni den dårlig samvittighed, pga. lange dage i børnehaven, samtidig dårlig samvittighed over manglede energi og overskud til mit barn, når hun endelig kommer hjem.

Jeg kigger efter nyt job hver dag, men synes desværre ikke der er mange at få for tiden.....

Anmeld

6. september 2010

LIZO

du skal huske at tænke på dig selv, det er det vigtiste.. ... du skal ikke ha det dårligt over det..  er der ikke mulighed for at fine et andet job?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.