Hvordan kan et menneske sige sådan til et andet:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

B&J

jaa tror måske din fyr har ment det godt med du stod med numsen oppe og du godt tør det... hvis min fyr havde sagt det så tror nu nok jeg ville sige lidt i sjov af han bare kunne tage mig sådan og spurgt om han ikke ville hjælpe med af finde kammen det ved jeg min kæreste ville mene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

Jeg er nem at gøre hidsig i øjeblikket... Vi prøver at få børn med hjælp... Så min PCO driller meget, må ikke tage p-piller jo...

Jeg var helt oppe at køre, skulle i bad og på tur imorgen... Kunne ikke finde min kam, havde ledt i over 30min... Min mand ved jeg skal ikke pirres når jeg er oppe at køre... Så siger han da jeg står med røven i vejret om jeg godt tør stå sådan? Jeg siger: Ja for hvis du klasker mig en får du en på kassen retur...

Svar: Kan du ikke bare finde dig et sted og ligge dig til at dø??

Er helt ude af den, og ved ikke om jeg overreagerer..

Tror ikke det er ment så alvorligt som det er sagt.. Han lyder som en mand der er røv træt af en sur og frustreret kone - Som stresser, spekulere og render rundt i huset som en lille tosse (læs med et smil) så vil han være lidt sjov og klappe dig bag i (eller i hvert fadl hentyde til det er fristende) og du svare surt igen - og derfor tror jeg han er lidt hurtig i sætningen...

Stort knus til dig....

Anmeld

5. september 2010

Mira0911

Det havde jeg ikke fundet mig i...

Anmeld

5. september 2010

Ranarupta

Pia. skriver:

Tror ikke det er ment så alvorligt som det er sagt.. Han lyder som en mand der er røv træt af en sur og frustreret kone - Som stresser, spekulere og render rundt i huset som en lille tosse (læs med et smil) så vil han være lidt sjov og klappe dig bag i (eller i hvert fadl hentyde til det er fristende) og du svare surt igen - og derfor tror jeg han er lidt hurtig i sætningen...

Stort knus til dig....

Jeg er helt enig!!

Anmeld

5. september 2010

twinboys

B&J skriver:

jaa tror måske din fyr har ment det godt med du stod med numsen oppe og du godt tør det... hvis min fyr havde sagt det så tror nu nok jeg ville sige lidt i sjov af han bare kunne tage mig sådan og spurgt om han ikke ville hjælpe med af finde kammen det ved jeg min kæreste ville mene

Smiler sådan tænkte jeg også

Anmeld

5. september 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Jeg er nem at gøre hidsig i øjeblikket... Vi prøver at få børn med hjælp... Så min PCO driller meget, må ikke tage p-piller jo...

Jeg var helt oppe at køre, skulle i bad og på tur imorgen... Kunne ikke finde min kam, havde ledt i over 30min... Min mand ved jeg skal ikke pirres når jeg er oppe at køre... Så siger han da jeg står med røven i vejret om jeg godt tør stå sådan? Jeg siger: Ja for hvis du klasker mig en får du en på kassen retur...

Jeg er helt enig med Pia. Jeg ved, fra mig selv, at det er umådeligt opslidende og krævende at være igang med Projekt Baby/PCO/andre bekymringer. Og så kan tingene indimellem køre op i en spids.

Det kan godt være, at din mand ved, at han ikke skal pirre dig, når du har det sådan, men husk på, at din mand også kan være presset og i dårligt humør...

Prøv om I ikke kan nærme jer hinanden og "blive gode venner" igen. Det andet er for surt. Fortæl ham evt. hvad det gør ved dig, når han siger sådan.

Kram.

Anmeld

5. september 2010

B&J

twinboys skriver:

Smiler sådan tænkte jeg også

jep og klar han måske bliver lidt fornærmet når man siger man vil smække ham en tilbage tror endelig også jeg ville blive lidt sur

Anmeld

5. september 2010

twinboys

B&J skriver:

jep og klar han måske bliver lidt fornærmet når man siger man vil smække ham en tilbage tror endelig også jeg ville blive lidt sur

Tror jeg også på...

Anmeld

5. september 2010

Anonym trådstarter

Vi har fået talt sammen... Ikke helt glad igen... Men det kommer vel...

Anmeld

6. september 2010

klmf

Anonym skriver:

Hvis jeg havde en hidsig løve rendende rundt man absolut ikke kunne sige noget som helst sjovt til uden at få et surt svar tilbage (hormoner eller ej), så tror jeg også godt jeg kunne komme til at fyre noget åndssvagt af en dag.. Uden at mene det selvfølgelig, men mere supermenneske er jeg altså heller ikke uden at det ville gå mig frygteligt på.

Så selvom det er en forfærdelig ting at sige, så lyder det ikke ligefrem som om han mente det meget bogstaveligt...

Op med humøret (eller bare prøv) og giv din mand et knus næste gang du ser ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.