Hvordan kan et menneske sige sådan til et andet:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Anonym trådstarter

Kan du ikke finde dig et sted at ligge dig til at dø??

Og så min mand....

Hvad havde i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Ox.

Tror sku helt ærligt at jeg havde klappet ham en og skredet, FØJ for en ting at sige!

Anmeld

5. september 2010

smokin

Godt nok en nederen mand du har dig!

Anmeld

5. september 2010

JonTri

Hmm har du pebet over sygdom - så ku min sikkert sige det samme hvis han var træt af at høre på mig - eller er det sgu ikke i orden... du skældte ham vel ud???

Anmeld

5. september 2010

Pia.

Regner med der ligger meget mere historie bag den grimme sætning - Men det er da uden tvivl noget af det grimmeste man kan sige til en anden person...

Håber I får talt det igennem og løst det uden for store problemer...

Er nu helt sikker på han har sagt det i en presset situation eller i et stort skænderi - Ikke at det er okay, men mener det, tror jeg så helt bestemt ikke han gør...

Knus Pia.

Anmeld

5. september 2010

Anonym trådstarter

Sussie&Lilje skriver:

Tror sku helt ærligt at jeg havde klappet ham en og skredet, FØJ for en ting at sige!

Jeg er nem at gøre hidsig i øjeblikket... Vi prøver at få børn med hjælp... Så min PCO driller meget, må ikke tage p-piller jo...

Jeg var helt oppe at køre, skulle i bad og på tur imorgen... Kunne ikke finde min kam, havde ledt i over 30min... Min mand ved jeg skal ikke pirres når jeg er oppe at køre... Så siger han da jeg står med røven i vejret om jeg godt tør stå sådan? Jeg siger: Ja for hvis du klasker mig en får du en på kassen retur...

Svar: Kan du ikke bare finde dig et sted og ligge dig til at dø??

Er helt ude af den, og ved ikke om jeg overreagerer..

Anmeld

5. september 2010

Ranarupta

Jeg går ud fra, at det er sagt gravalvorligt og uden det mindste strejf af humor?

For så er det bestemt ikke acceptabelt! Men men men... Er han typen, der bruger stærke ord, der lyder stærkere for modtageren end ham selv?
Jeg mener, for nogle mennesker er fx. bandeord bare nogle mere farvende ord og ikke for at ytre noget gudsbespottende...

Hvis han har sagt det for at være sårende og destruktiv, så havde jeg taget en meget alvorlig snak og havde det ikke hjulpet, så havde jeg hjulpet ham til at finde hoveddøren.

Kram 

Anmeld

5. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Regner med der ligger meget mere historie bag den grimme sætning - Men det er da uden tvivl noget af det grimmeste man kan sige til en anden person...

Håber I får talt det igennem og løst det uden for store problemer...

Er nu helt sikker på han har sagt det i en presset situation eller i et stort skænderi - Ikke at det er okay, men mener det, tror jeg så helt bestemt ikke han gør...

Knus Pia.

Jeg er nem at gøre hidsig i øjeblikket... Vi prøver at få børn med hjælp... Så min PCO driller meget, må ikke tage p-piller jo...

Jeg var helt oppe at køre, skulle i bad og på tur imorgen... Kunne ikke finde min kam, havde ledt i over 30min... Min mand ved jeg skal ikke pirres når jeg er oppe at køre... Så siger han da jeg står med røven i vejret om jeg godt tør stå sådan? Jeg siger: Ja for hvis du klasker mig en får du en på kassen retur...

Anmeld

5. september 2010

louisevl

Anonym skriver:

Du siger jo selv du er meget irritabel i øjeblikket

og for mig lyder det ikke som om han mente det, men bare var et modsvar for du sagde du ville klaske ham en

jeg tror bare du har overreageret og det kan vi kvinder jo nemt gøre, hvis vi er irritable i forvejen

kram

Anmeld

5. september 2010

grinny

Jeg synes ikke du overreagere, han vil klaske dig en og du siger at du gør det samme ved ham hvis han gør det, det er der vel ikke noget forkert i, intet er sket. Men at han så kommer med sådan en kommentar det synes jeg er helt forfærdeligt, at han kan sige sådan til dig kan jeg slet ikke forstår. 

Føj jeg var blevet gal på ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.