"Avvvv arm" :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

lion

Av av av.

Hvor går det ondt bare at se på.

Jeg håber at det vil hele selv og hun slipper for en opr.

Det må bare ikk være sjovt at skulle være alene om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Tak søde, det hjælper rigtig meget.... I hvert fald på mit hjerte.

Men ja det er sgu ikke sjovt, at stå alene i den situation.

Ved du om jeg kan søge TA med åbenbart alle de sygehus kontroller vi nu skal til ? (og hvis ja, hvordan gør man så?)

Kontakt soc.rådgiveren for børneafdelingen, hvor malutten skal gå til kontrol. Hun burde vide hvordan og hvorledes. Hvis du ringer til afd. og spørger om nr. til hende/ham, så er det nok nemmest.

Knus Mette

Anmeld

6. september 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Kontakt soc.rådgiveren for børneafdelingen, hvor malutten skal gå til kontrol. Hun burde vide hvordan og hvorledes. Hvis du ringer til afd. og spørger om nr. til hende/ham, så er det nok nemmest.

Knus Mette

Hun skal gå på ortopædisk ambulatium... Så ved ikke om der er en rådgiver der?

Anmeld

7. september 2010

Jules

Åhhhh lille pus da!

Hvordan klare hun det? genere den hende meget???

Håber armen ser fin ud når i skal til tjek så hun ikke skal opereres!

Anmeld

7. september 2010

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Åhhhh lille pus da!

Hvordan klare hun det? genere den hende meget???

Håber armen ser fin ud når i skal til tjek så hun ikke skal opereres!

Det virker ikke som så til den gener hende... Det ser ud til hun "benægter" at det er hendes arm.... Altså hvis den kommer om bag ryggen af hende, så lade hun den blive der, til jeg flytter den for hende...

Men samtidig fortalte hun mormor og morfar igår da de lige kom: AVVVV ARM... Og det samme ude ved dpérn i morges.... Men de 2 andre piger derude, må slet ikke kikke på armen, så skælder hun dem ud..... Så tjaaa.... Håberhun kommer til at fungere bedre med den, når der kommer helt gips på på den. (lige nu er der kun en skinne, da den var så voldsom hævet)

Knus til jer :)

Anmeld

7. september 2010

Jules

Rose <3 skriver:

Det virker ikke som så til den gener hende... Det ser ud til hun "benægter" at det er hendes arm.... Altså hvis den kommer om bag ryggen af hende, så lade hun den blive der, til jeg flytter den for hende...

Men samtidig fortalte hun mormor og morfar igår da de lige kom: AVVVV ARM... Og det samme ude ved dpérn i morges.... Men de 2 andre piger derude, må slet ikke kikke på armen, så skælder hun dem ud..... Så tjaaa.... Håberhun kommer til at fungere bedre med den, når der kommer helt gips på på den. (lige nu er der kun en skinne, da den var så voldsom hævet)

Knus til jer :)

Nu kan det slet ikke sammenlignes men Viktor har fået gevaldigt mange myggestik! i hovedet... Og det virker til han godt kan lide al den opmærksomhed det skaffer ham... Og der er ikke den som ikke skal se og puste på dem! Så det er da godt de får noget rart ud af det :) Men ja det er os kun af de voksne...

Måske hun er så kvik en lille pige at hun godt ved at de andre børn måske ikke vil være helt så nænsomme :)

Håber på det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.