"Avvvv arm" :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Klumpe-dumpe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Ida.

Nej nej nej da - hvad har hun lavet? Og hvor længe skal hun gå rundt med den sådan? Stakkels stakkels malutte-pige , som om hun ikke havde prøvet nok i sit lille liv...

Anmeld

5. september 2010

NaFe

eeeeeeeeeeeej..hva der sket...åhhhh gud altså....

Anmeld

5. september 2010

oo

åååååh nej!!!

Anmeld

5. september 2010

JustAnotherName

Neeeej altså da, lille pus. Sikke dog synd for hende 

Hvad er der sket?

Anmeld

5. september 2010

grinbidderen

Rose <3 skriver:

nåre lille pus.. hvad er der dov sket med lutten??

Anmeld

5. september 2010

ooo

Hvad er der dog sket med malutten??? Det ser ikke rart ud.

Anmeld

5. september 2010

Klumpe-dumpe

Ja det gør så ondt.... i mit hjerte

Men vi har været til fødselsdag i dag, og var lige kommet hjem derfra. Vi havde købt MacD mad med hjem da kl. var spisetid for Malucca.

Hun står så på sin skammel i køkkenet, som hun altid gør, når jeg laver mad, og tjaaa så bomsi, så ser jeg lige, da hun lander på gulvet... Jeg ser albuen ligesom knækker den forkerte vej

Hun skriger så helt vildt, men på en anden måde, end når hun normalt slår sig. Tager hende så med ind i stuen, og sidder lidt med hende... Prøver at få hende til at bevæge armen, og så ser jeg DET....  Det ser fuldstændig ud som om albuen er hoppet, over foran... Skynder mig, at løbe rundt og få samlet mine ting. (og fåååårk kan selvfølelig IKKE finde mine bilnøgler!!!!) men de ligger bare på sin plads... UPS.

Køre på skadestuen, og damen ved skranken ringer ind på en akutstuen, og vi kommer ind med det samme, der kommer en mandlig splér, og siger at det ser ud til albuen er gået afled, og så stor tuder jeg sgu

Nåh men der kommer så en (mærkelig) læge og sender os til røngten, hvor vi også kommer til med det samme, kommer tilbage til skadestuen, og ham (den endnu mere MÆRKELIGE) læge  kommer og siger den er BRÆKKET ARMEN  oppe i overarmen, er der knækket et stykke af, hvor ledbåndet er hæftet fast... Men de er blevet enig om, at de vil lade os tage hjem, og så om 2-4 dage, skal vi ud igen og tale om, om den skal opereres

Anmeld

5. september 2010

JustAnotherName

Ja det gør så ondt.... i mit hjerte

What   !?!?! ....Hvor vanvittigt at det kan gå SÅ GALT af så lidt.

Ajj nej nej, hvor er det bare SYND for din lille skattepige. Hvor er hun uheldig  Øv!

Rigtig god bedring. Jeg håber ikke det gør ondt længere. Og jeg håber at det kan løses nemt og (næsten) smertefrit.

Åh, hvor ville jeg dog selv hade det, og have ondt indeni, hvis det var mig i dit sted. Så jeg sender en stor forstående og TRØSTENDE KRAMMER til dig    Og et smertelindrende mys til Lutten

Anmeld

5. september 2010

Ni-ko-li-ne

ej hvor er det bare uheldigt!!!!!!! øv altså!

rigtig god bedring... jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive... det er da helt vildt ufatteligt... stakkels lille mus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.