Ja det gør så ondt.... i mit hjerte 
Men vi har været til fødselsdag i dag, og var lige kommet hjem derfra. Vi havde købt MacD mad med hjem da kl. var spisetid for Malucca.
Hun står så på sin skammel i køkkenet, som hun altid gør, når jeg laver mad, og tjaaa så bomsi, så ser jeg lige, da hun lander på gulvet... Jeg ser albuen ligesom knækker den forkerte vej
Hun skriger så helt vildt, men på en anden måde, end når hun normalt slår sig. Tager hende så med ind i stuen, og sidder lidt med hende... Prøver at få hende til at bevæge armen, og så ser jeg DET....
Det ser fuldstændig ud som om albuen er hoppet, over foran... Skynder mig, at løbe rundt og få samlet mine ting. (og fåååårk kan selvfølelig IKKE finde mine bilnøgler!!!!) men de ligger bare på sin plads... UPS.
Køre på skadestuen, og damen ved skranken ringer ind på en akutstuen, og vi kommer ind med det samme, der kommer en mandlig splér, og siger at det ser ud til albuen er gået afled, og så stor tuder jeg sgu 
Nåh men der kommer så en (mærkelig) læge og sender os til røngten, hvor vi også kommer til med det samme, kommer tilbage til skadestuen, og ham (den endnu mere MÆRKELIGE) læge kommer og siger den er BRÆKKET ARMEN
oppe i overarmen, er der knækket et stykke af, hvor ledbåndet er hæftet fast... Men de er blevet enig om, at de vil lade os tage hjem, og så om 2-4 dage, skal vi ud igen og tale om, om den skal opereres