Gratis fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Jibbe

Jarnsaxa skriver:

Hmm, min familie bor i Århus, så er ret tit derovre. Så måske kan vi time det

Hej Så lige at du var i Århus nogen gange og min søn skal døbes i Århus sidst i februar (regner med d. 27 februar) men det bliver først endelig bekræftet af præsten i december. Kunne du måske være interesseret i at tage billeder af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Jarnsaxa

Jibbe skriver:

Hej Så lige at du var i Århus nogen gange og min søn skal døbes i Århus sidst i februar (regner med d. 27 februar) men det bliver først endelig bekræftet af præsten i december. Kunne du måske være interesseret i at tage billeder af det?

Hej Jibby! Det kunne godt tænkes

Vi kan lige skrives ved  når tiden nærmer sig. Du kan jo sende mig en pb

Anmeld

31. oktober 2010

Jibbe

Jarnsaxa skriver:

Hej Jibby! Det kunne godt tænkes

Vi kan lige skrives ved  når tiden nærmer sig. Du kan jo sende mig en pb

Det gør jeg

Anmeld

31. oktober 2010

LilyMarleen

Jarnsaxa skriver:

Hej alle I dejlige mennesker

I min fritid bruger jeg en del tid på at fotografere. Nyeste interesse

inde for dette er bryllupsfoto. Jeg har fotograferet til ét bryllup

indtil videre, og kan da hilse og sige, at brudeparret var meget tilfredse!

Efter flere opfordringer vil jeg nu også tilbyde at fotografere til dåb.

Jeg har ikke prøvet det før, men man skal jo starte et sted

- SÅ, skulle nogle være interesserede i en gratis fotograf til deres

bryllup eller barnedåb, så skriv endelig.

Hvis du vil se et udpluk af mine evner som fotograf, så klik ind på http://annefreja.deviantart.com

Håber at høre fra jer

Du må da meget gerne fotografere til vores søns dåb på lørdag d.6 Nov. i Helsinge, hvis du har lyst, tid og mulighed for det :-)

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Jarnsaxa skriver:

Okay, jamen et bryllup kan jo både være billigt og dyrt. Så er det jo op til jer, hvor mange penge I vil bruge på det :p

Det har du helt ret i  Vi kunne sikkert også godt holde et lille fint bryllup for den opsparing vi har indtil videre, men vi vil begge gerne have det stort og flot, så jeg må tage ekstra vikar timer, så det kan lykkedes for os. Ellers tager det bare længere tid, at spare op og det er vi også instillet på. Selvom vi glæder os helt forbandet meget, så har vi også tålmodigheden til, at spare op indtil vi har til vores drømmebryllup

Anmeld

31. oktober 2010

Jarnsaxa

LilyMarleen skriver:

Du må da meget gerne fotografere til vores søns dåb på lørdag d.6 Nov. i Helsinge, hvis du har lyst, tid og mulighed for det :-)

Årh øv, det skulle jeg have vidst noget før, jeg er desværre i Århus heæe weekenden. Ellers ville jeg gerne!

Anmeld

31. oktober 2010

eliasogmor

Jarnsaxa skriver:

Årh øv, det skulle jeg have vidst noget før, jeg er desværre i Århus heæe weekenden. Ellers ville jeg gerne!

altså hvis du vil fotografere mor og barn ( 2,8 år) .. så må di sige til..kommer fra kolding...

Anmeld

31. oktober 2010

Jarnsaxa

CmarianN skriver:

Det har du helt ret i  Vi kunne sikkert også godt holde et lille fint bryllup for den opsparing vi har indtil videre, men vi vil begge gerne have det stort og flot, så jeg må tage ekstra vikar timer, så det kan lykkedes for os. Ellers tager det bare længere tid, at spare op og det er vi også instillet på. Selvom vi glæder os helt forbandet meget, så har vi også tålmodigheden til, at spare op indtil vi har til vores drømmebryllup

Jamen det haster vel heller ikke

Vi skal have et ganske lille, roligt bryllup, jeg er ikke så glad for sådan noget stort noget. Det gør det heldigvis også lidt billigere :p

Anmeld

31. oktober 2010

Jarnsaxa

eliasogmor skriver:

altså hvis du vil fotografere mor og barn ( 2,8 år) .. så må di sige til..kommer fra kolding...

Kolding er lidt langt væk :p Men jeg er i gang med at få samlet et studie herhjemme. Så, hvis I er i Kbh. engang når studiet er færdigt, er I velkomne

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Jarnsaxa skriver:

Jamen det haster vel heller ikke

Vi skal have et ganske lille, roligt bryllup, jeg er ikke så glad for sådan noget stort noget. Det gør det heldigvis også lidt billigere :p

ja jeg ville et eller andet sted også have ønsket det var hvad vi gerne ville. Men vi har det nu fint nok med at spare op og glæde os til vi kan betale hele gildet selv og ikke skulle sparer (for meget) på det drømme vi har

Har i fastlagt dato for bryllup og ved I hvor mange I vil inviterer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.