Gratis fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

Kvindemin

Jarnsaxa skriver:

Fedt

Jeg er fra København, hvad med jer?

Jamen vi bor i Jylland (Silkeborg), så der er jo noget langt. Desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Jarnsaxa

Chritinap skriver:

Jamen vi bor i Jylland (Silkeborg), så der er jo noget langt. Desværre

Hmm, min familie bor i Århus, så er ret tit derovre. Så måske kan vi time det

Anmeld

5. september 2010

Jarnsaxa

Chritinap skriver:

Det lyder meget professionelt!!

Og tak, er glad for, at det er forståeligt :p

Anmeld

5. september 2010

Kvindemin

Jarnsaxa skriver:

Hmm, min familie bor i Århus, så er ret tit derovre. Så måske kan vi time det

Det syntes jeg da bestemt vi skal se på, hvis du er interesseret. Vi er i hvert fald åbne for alt, og interesseret i hvad netop du syntes og gerne vil prøve

Anmeld

5. september 2010

Jarnsaxa

Chritinap skriver:

Det syntes jeg da bestemt vi skal se på, hvis du er interesseret. Vi er i hvert fald åbne for alt, og interesseret i hvad netop du syntes og gerne vil prøve

Jamen det lyder godt. Husk på mig og skriv, når tiden nærmer sig! Ansøger lige om venskab så

Anmeld

5. september 2010

mariamiss6

Jarnsaxa skriver:

Guud, hvor sjovt! Dejligt bryllup var det

Jamen jeg tager ikke penge for det af to grunde. For det første fordi at jeg regner med, at det vil give mig flere muligheder for at fotografere, hvis jeg gør det gratis, og for det andet fordi, at jeg som hobbyfotograf ikke kan love noget om resultatet og derfor ikke har det så godt med at kræve penge, før jeg er god nok til at kunne garantere et godt resultat

Du er smart

Meeeen man kan da sige at prisen fastsættes af kunden selv måske?

Det tager jo en hulens masse af din tid gør det ikke? selvom det er en selvvalgt hobby....

I hvert fald hvis det var mig, havde jeg smidt 500 kroner efter dig tror jeg.... Ikke fordi jeg mener det er en fair pris, men fordi jeg synes det er et fint symbolsk beløb

Og ja, fed kjole Christina havde valgt sig Hun var smuk - hvilket jeg kan se ud fra dine billeder jo

Anmeld

5. september 2010

Jarnsaxa

mariamiss6 skriver:

Du er smart

Meeeen man kan da sige at prisen fastsættes af kunden selv måske?

Det tager jo en hulens masse af din tid gør det ikke? selvom det er en selvvalgt hobby....

I hvert fald hvis det var mig, havde jeg smidt 500 kroner efter dig tror jeg.... Ikke fordi jeg mener det er en fair pris, men fordi jeg synes det er et fint symbolsk beløb

Og ja, fed kjole Christina havde valgt sig Hun var smuk - hvilket jeg kan se ud fra dine billeder jo

Hehe, du er sød. Måske er jeg bare for ydmyg :p Vil helst bare ikke skuffe folk, hvis nu jeg havde en "dårlig dag på arbejde". Kameraet vil ikke altid som fotografen vil :p

Men altså, regner også med at tage en lille smule for det, når jeg bliver lidt bedre..

Ja, hun var super smuk. Det var virkelig en fed kjole, fordi den blandede det traditionelle med det utraditionelle!

Anmeld

5. september 2010

sbs78

Du står vel ikke og skal til jylland næste lørdag?? Der skal vi nemlig have barnedåb

Anmeld

5. september 2010

Jarnsaxa

sbs78 skriver:

Du står vel ikke og skal til jylland næste lørdag?? Der skal vi nemlig have barnedåb

Hvor i Jylland ?

Anmeld

5. september 2010

Bellinda89

Hej (:

Du er godt nok dygtig (: Vildt gode billeder

Fotografer du osse bare børn , udover dåb , osv ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.