Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Noneother skriver: Babysam nægter nogensinde at ha´solgt det hmm. men tak. Jeg håber snart det lykkedes at finde en der kan overtales til kun at sælge pladen.
Babysam nægter nogensinde at ha´solgt det hmm. men tak. Jeg håber snart det lykkedes at finde en der kan overtales til kun at sælge pladen.
som jeg skrev, behøver du ikke skære pladen selv - bare gang i silvan og så lige skrue den fast
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heise skriver: som jeg skrev, behøver du ikke skære pladen selv - bare gang i silvan og så lige skrue den fast
Ja men den skulle jo osse gerne passe 100% til.
Noneother skriver: Håber jeg osse. For kan virkelig godt li´det puslebord der.
Håber jeg osse. For kan virkelig godt li´det puslebord der.
Prøvede du at kontakte BabyDAN ??
Albertesmor skriver: Prøvede du at kontakte BabyDAN ??
Nej. Jeg har ikke lige nået til det endnu. -Bevæger mig helst ikke for langt væk i den snestorm der.
Noneother skriver: Nej. Jeg har ikke lige nået til det endnu. -Bevæger mig helst ikke for langt væk i den snestorm der.
nårhh ok, jeg troede bare du sendt en mail med vedhæftet billed
Hvis du nu kunne lokke en til at lave den for dig, ekstra pladen, så vil jeg med glæde tage masser af billeder + mål af min plade, samt det beslag den sidder med.
Hvis nu det ikke lykkedes at finde den
Albertesmor skriver: nårhh ok, jeg troede bare du sendt en mail med vedhæftet billed
Aahhh ja. -Du er da bare fuld af gode idéer
Line&Liam skriver: Hvis du nu kunne lokke en til at lave den for dig, ekstra pladen, så vil jeg med glæde tage masser af billeder + mål af min plade, samt det beslag den sidder med. Hvis nu det ikke lykkedes at finde den
Må du egentlig gerne. -Så har jeg dem i hvert fald, hvis jeg nu liiige skulle rende ind i en håndværker.
Noneother skriver: Må du egentlig gerne. -Så har jeg dem i hvert fald, hvis jeg nu liiige skulle rende ind i en håndværker.
Det skal jeg nok gøre Det bliver lige når manden kommer hjem, eller i morgen, han ved hvor han har gemt tommestokken
Line&Liam skriver: Det skal jeg nok gøre Det bliver lige når manden kommer hjem, eller i morgen, han ved hvor han har gemt tommestokken
Yes No hurry..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128